باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

مشکل ۱۹ ساله تعاونی مسکن کارکنان ارتش قزوین بررسی می‌شود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

مشکل ۱۹ ساله تعاونی مسکن کارکنان ارتش قزوین بررسی می‌شود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل ۱۹ ساله مسکن کارکنان ارتش در دست بررسی است و باید هرچه زودتر برای حل مشکل آنها اقدام شود.

لطف الله سیاهکلی افزود: ۱۹ سال است که زمین تعاونی باورس در شهرستان البرز به دلیل مزروعی بودن، تغییر کاربری نشدن و اختصاص نیافتن امکانات رفاهی شامل حامل های انرژی در اختیار کارکنان ارتش قرار نگرفته است.
وی با بیان اینکه وظیفه دولت تامین مسکن، برای افراد فاقد مسکن است، تصریح کرد: تغییر کاربری زمین تعاونی باورس، یکی از مهمترین مطالبات به حق اعضای این تعاونی است که برای تحقق انتظارات آنها باید به هر نحو ممکن تلاش شود.
سیاهکلی با اشاره به صدور مصوبه اعطای زمین معوض، اظهار داشت: کارکنان ارتش باید به ۲ گروه تقسیم شوند و دولت آن دسته از افراد را که فاقد هیچ گونه مسکن هستند را در اولویت تامین مسکن قرار دهد.
وی ادامه داد: کارکنانی که دارای فرم جیم سبز هستند؛ تحت عنوان مسکن اولی ها پس از جایابی، در طرح مسکن مهر ملی جایگزین شوند و کارکنانی که دارای مسکن هستند نیز در قالب تهاتر با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن، صاحب خانه شوند.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکل کمبود زمین مسکونی در استان وجود ندارد و باید با ساده گرفتن برخی قوانین بازدارنده و وضع قوانین جدید در راستای خانه دار شدن افراد اقدام کرد و شرایط بهره مندی همه اقشار جامعه از مسکن را فراهم نمود. 
وی ادامه داد: تعداد زمین های بلا استفاده در استان قزوین زمین کم نیست و می توانیم با تهاتر این زمین ها مشکلات بسیاری از تعاونی ها را مرتفع کنیم.
این مقام مسوول با بیان اینکه امیدوارم مدیران منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی نگاه ویژه ای به مشکلات پیش روی کارمندان ارتش داشته باشند، تصریح کرد: در راستای حل مشکلات تعاونی باورس، کسانی که فاقد مسکن هستند، از مسکن مهر بهره مند می شوند و همچنین برای بقیه متقاضیان به عنوان مسکن دومی ها، به زودی جلسه ای در تهران با پیگیری استاندار قزوین، وزیر راه و وزیر دفاع، برگزار می شود تا حل مشکل تعاونی ارتش عملیاتی گردد.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی