هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین عصر یکشنبه با سردار رفیعی آتانی فرمانده جدید سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، علی فرخزاد معاون عمرانی، آموزگار مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استانداری و حسین بی نیاز مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری حضور داشتند در خصوص تداوم همکاری سپاه در عرصه های مختلف با دستگاههای اجرایی بحث و تبادل نظر شد.

استاندار قزوین در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند سردار شاهرخی فرمانده سابق سپاه استان اظهارداشت: تمامی مسئولان باید تلاش کنند با بهره گیری از همه منابع برای خدمت شایسته به مردم نجیب استان همت کنند.

وی افزود: سپاه پاسداران در سالهای اخیر همراه بسیار خوبی با مجموعه مدیران اجرایی داشته و این تعامل موجب شده خدمت رسانی با شتاب بیشتری صورت گیرد.

 

جمالی پور یادآورشد: نقش سپاه در محرومیت زدایی و سازندگی بسیار تعیین کننده بوده و در شرایط کنونی نیز قرارگاه شهید سلیمانی در مقابله با کرونا اقدامات موثری را انجام داده است.

سپاه 3

 

وی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگوی شاخص در عرصه خدمت رسانی نام برد و اظهارداشت: شهید سردار سلیمانی به درجه بالایی از خلوص رسیده بود و همواره شوق خدمت در وجودش موج می‌زد و با شهادت خود به معنای واقعی کلمه عاقبت بخیر شد و امیدواریم ما نیز سعادت عاقبت بخیری را پیدا کنیم.

در این دیدار سردار رفیعی آتانی فرمانده جدید سپاه صاحب الامر استان قزوین هم اظهارداشت: رسالت مهم سپاه صیانت از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران در عرصه های مختلف توانسته بعنوان بلاگردان مردم و کشور در عبور انقلاب از فراز و نشیب های گوناگون نقش آفرین باشد و این رویکرد را در همه زمان ها اتخاذ خواهد کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین اضافه کرد: تعامل و همکاری با مجموعه مدیران اجرایی استان را رسالت خود می دانیم تا خدمت رسانی به مردم متوقف نشود.

برنا