باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
خسارت ۲۴۰ میلیارد تومانی سیل در آوج

 فرماندار آوج از خسارت ۲۴۰ میلیارد تومانی سیل در شهرستان آوج در بخش‌های کشاورزی، راهداری و زیرساختی خبر داد.

نصرت اله علیرضایی  با اشاره به وقوع سیل در شهرستان آوج اظهار کرد: خوشبختانه با همراهی و همکاری همه بخش‌های شهرستان و پشتیبانی مسئولین استانی در همان روزهای نخست و ابتدایی وقوع سیل، آسیب‌های ناشی از سیل را تا حدودی بر طرف کنیم.


وی افزود: این سیل نشان داد که باید برای مدیریت بحران و پیشگیری از وقوع سیل در مناطقی همچون شهرستان آوج برنامه میان مدت و بلند مدتی را داشته باشیم.


فرماندار آوج با اشاره به اینکه سیل حدود ۲۴۰ میلیارد تومان به این شهرستان آسیب وارد کرده است، اضافه کرد: میزان خسارت وارد شده در بخش کشاورزی حدود ۱۷۰ میلیارد تومان است.


وی بیان کرد: در حوزه راهداری نیز میزان خسارت حدود ۳۰ میلیارد تومان برآورد شده و در سایر بخش‌ها از جمله گاز و برق نیز برآود صورت گرفته بال بر ۴۰ میلیارد تومان است.


علیرضایی ادامه داد: برآورد دقیقی از خسارت‌ها و راهکارهای جبران این خسارت صورت گرفته و به استانداری و وزارت کشور اعلام شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تأمین منابع و رفع مشکلات اقدام شود.


وی با بیان اینکه برای بازسازی مناطق آسیب دیده از ظرفیت همه بخش‌ها حتی بخش خصوصی نیز استفاده شده است، اضافه کرد: در طی این مدت ۱۵ نهر آب نیز بازسازی شده است.


فرماندار آوج در پایان با بیان اینکه این حادثه تلخ تذکری بود برای اینکه بیشتر مراقب باشیم، یادآور شد: این شهرستان با توجه به موقعیت خود نیازمند دستگاه و امکانات ویژه ای برای پیشگیری از وقوع حوادث غیر مترقبه هستیم.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی