باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دخالت و چانه زنی برای تعیین استاندار قزوین ندارم

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ تلاش و یا جلسه مخفیانه‌ای برای تعیین استاندار قزوین نداشته و ندارم.

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در رابطه با انتشار برخی مطالب در رابطه با جلسه مخفیانه وی با برخی نمایندگان مجلس و تلاش و رایزنی پنهانی برای تعیین استاندار قزوین اظهار کرد: بنده هیچ‌گونه ملاقات و مصاحبه‌ای با نماینده مجلس نداشته و در جریان موضوعات مطرح شده نیستم.

نماینده سابق مردم در مجلس شواری اسلامی اذعان کرد: چانه زنی برای تعیین استاندار نداشته و ندارم و اگر کسی نظر یا مشورتی از بنده خواسته باشد، نظرم را بیان کرده‌ام.
وی افزود: انتشار اخبار این چنینی که صحت نداشته و کذب است به طور حتم از جانب افرادی است که نمی‌خواهند استان در مسیر پیشرفت گام بردارد و با استفاده از هر کاری در تلاش هستند تا افکار عمومی را مشوش کرده و استان را از ریل اصلی حرکت خود خارج کنند.

وی گفت: این افراد از ابتدا برهم‌زنندگان نظم در استان بودند و در تلاشند با انتشار و ترویج اخبار کذب در جامعه از انجام کار صحیح جلوگیری کرده و مردم را به این گمان هدایت کنند که اتفاقات مخفیانه‌ای در حال رخ دادن است.

این فعال سیاسی در پایان گفت: علاوه بر آنکه این خبر را تکذیب می‌کنم ناشران این اخبار کذب به زودی اعاده حیثیت و شکایت خواهم کرد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی