به گزارش خبرنگار ما ؛ حجت الاسلام شیخ قدرت علیخانی نماینده ادوار گذشته مجلس که به پاس اهدای ۱۴۰۰ متر زمین برای ساخت سالن ورزشی چند منظوره خیارج در مراسم افتتاح حضور داشت، اظهار کرد: در دولت گذشته احساس کردم کارهای عمرانی زیادی در بخشهای جاده سازی، سدسازی، مسجد، درمانگاه ساخته شده و نیاز به فضای ورزشی بیشتر است لذا تلاش کردم سهمی در این زمینه داشته باشم.

حجت الاسلام علیخانی گفت: ورزشکاران خیارج که به مناطق دیگر می رفتند مشکل ساز بود اما امروز می توانند در منطقه خودشان ورزش کنند.

وی اظهارداشت: چند طرح ورزشی با کمک آقای علایی مقدم آغاز شد و امروز در شال، خیارج، علی آباد و دانسفهان و طزرک و خونان با پیشرفت ۵۰ و ۸۰ درصدی و برخی در مرحله فنداسیون در حال احداث هستند که امیدوارم با کمک آقای عباسپور نماینده مردم بزودی تکمیل شوند. 

نماینده ادوار گذشته قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان آقای علایی مقدم تشکر می کنم که سالنهای زیادی ساختند بویژه در بویین زهرا خیلی خوب کار کردند. 

 

8

علیخانی بیان کرد: خدا لعنت کند آنها که خط و ربط و جناح بندی راست و چپ را راه انداخته اند و از خدمت دور افتاده ایم.

وی گفت: هر کسی در خدمت مردم باشد دستش را می بوسیم و امروز همچنان علاقمند هستیم به مردم خدمت کنیم.

نماینده ادوار گذشته مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۱۴۰۰ متر زمین را اهدا کردیم تا برای جوانان سالن ورزشی احداث شود و خوشحالیم که امروز سالن بسیار آبرومندی ساخته شده و امیدواریم برای احداث زمین چمن مصنوعی خیارج هم اقدام شود.