باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فرماندار آوج گفت: نیاز به بیمارستان برای شهرستان آوج از جمله اولویت‌ها است که امیدواریم با پیگیری مسئولان استانی و همراهی دانشگاه علوم پزشکی به زودی شاهد اقدامات اجرایی برای آن باشیم.

 نصرت الله علیرضایی با اشاره به ضرورت تاسیس بیمارستان در آوج گفت: در حال حاضر کد بیمارستان 32 تخت‌خوابی آوج دریافت و در سامانه وزارت بهداشت ثبت شده است و باتوجه به نیاز این شهرستان به ارتقای سطح بهداشت و درمان اقدام برای احداث آن ضرورت دارد.  

فرماندار آوج ادامه داد: نیاز به بیمارستان برای شهرستان آوج با 15 درصد مساحت استان و دارا بودن بیش از 100 شهر و روستا از جمله اولویت‌ها است که امیدواریم با پیگیری مسئولان استانی و همراهی دانشگاه علوم پزشکی به زودی شاهد اقدامات اجرایی برای آن باشیم.

علیرضایی گفت: وجود بیمارستان از جمله شاخص‌های مهم توسعه خدمات بهداشتی و درمانی به شمار می‌آید و این موضوع اهمیت احداث بیمارستان  را افزایش می‌دهد؛ البته در طول چند سال گذشته شاهد توسعه تجهیزات درمانی، ایجاد کلینیک و اورژانس و افزایش نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان بودیم؛ با این حال هنوز هم وجود یک بیمارستان در این منطقه ضرورت دارد.

ایلنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی