باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
ارزیابی قیمت برج‌های ستاره پونک قزوین با کارشناسی دقیق انجام شود

 رییس سازمان بازرسی استان قزوین گفت:ما اصراری بر فروش برج‌های ستاره پونک نداریم بلکه ارزیابی دقیق، کارشناسانه و با طمانینه قیمت این پروژه درخواست ما است.

عبدالله آقاعلیخانی روز چهارشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین، افزود: موضوع برج های ستاره پونک از سال ۹۴- ۹۵ مطرح بود و چندین بار ارزیابی قیمت از ۶۰ میلیارد تا ۳۲۹ میلیارد تومان برای آن صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به قیمت و هزینه بالای این پروژه، چندین گزارش به سازمان واصل شد که اشکالاتی در ارزیابی وجود دارد.

آقاعلیخانی گفت: از جمله افرادی که به این ارزیابی قیمت ایراد داشتند اعضای شورای شهر قزوین بودند که در دوره جدید شورا نیز حضور دارند و باید به این مساله ورود کنند و قیمت گذاری ها را تکمیل کنند.

وی اضافه کرد: در بررسی های صورت گرفته با کارشناسان رسمی ایرادی که مطرح شد اختلاف فاحش ۱۲۰ میلیاردی پروژه با تعیین قیمت صورت گرفته بود که از نظر ما این قیمت مورد قبول نبود.

این مسوول گفت:با توجه به این موضوع، پیشنهاد کردیم بهترین کار این است که بررسی نهایی قیمت با حضور چندین مرجع و دستگاه مرتبط صورت گیرد تا تفاوت فاحش قیمت مرتفع شود.

ایرنا

وی افزود: شورای حفظ حقوق بیت المال اصراری بر فروش این پروژه ندارد و بحث ما این است که حقوق شهرداری رعایت شود و اگر شهرداری به بانک شهر بدهکار است می توانست در همان سال ۹۴ این پروژه را به بانک معرفی کند.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی