باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

میرزایی ریس اداره پست شهرستان بوئین زهرا:

توزیع مرسوله های پستی در شهرستان بوئین زهرا 3 برابر افزایش داشته است

علی میرزایی ریس اداره پست شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه فعالیت اداره پست در کشور نشات گرفته از فعالیت امیرکبیر است اظهار کرد : نقش پست در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهمیت و حساسیت بسیار بالای برخودار بود چرا که در آن دوران یکی از ابزار های مهم ارتباط مردم با یکدیگر از طریق نامه بوده است.

وی افزود :  در دنیای امروز توسعه پست در بخش های مختلف یکی از از شاخص های توسعه یافتگی به شمار می رود و عصر جدید دنیای شفاف سازی و سرعت بخشیدن به خدمات پستی است .

میرزایی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و لزوم کاهش تردد مردم برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا گفت : کارکنان اداره پست در تمام شرایط با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند و حتی در دوران اوج همه گیری ویروس کرونا لحظه ای فعالیت های اداره پست متوقف نشده است.

ریس اداره پست شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : در پیک های مختلف اوج گیری ویروس کرونا  و با شکل گیری پویش در خانه بمانیم و افزایش خرید و فروش اینترنتی فعالیت های اداره پست به چند برابر افزایش پیدا کرده است.

وی از توزیع روزانه هفتصد الی هشتصد مرسوله پستی در شهرستان بوئین زهرا خبر داد و تصریح کرد : افزایش خدمات رسانی اداره پست در جهت رفاه حال همشهریان و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا  با کاهش  تردد غیر ضرور در سطح شهرستان انجام شده است.

این مقام یادآور شد : در حال حاضر اداره پست شهرستان بوئین زهرا با دارا بودن چهار دفتر دولتی و 8 دفتر پیشخوان و 35 دفتر آی سی تی (ICT) ) روستایی و 10 نمایندگی کار خدمت رسانی به مردم شهرستان را انجام می دهد.

 میرزایی یادآورشد : در یک سال گذشته اداره پست شهرستان بوئین زهرا 790/242هزار مرسوله توزیع کرده است که نسبت به مشابه  سال گذشته 3 برابر افزایش داشته است.

 

وی افزود : اداره پست شهرستان بوئین زهرا جهت جلوگیری از تردد های غیر ضرور و کاهش آلودگی و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا با دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ، دانشگاه فنی و مهندسی ، اداره آب و فاضلاب ، شبکه بهداشت و درمان واداره  ثبت و اسناد تفاهم نامه  توزیع مرسوله های پستی امضاء کرده است و در این خصوص تعداد 1870 فقره سند با همکاری این اداره صادر و توزیع شد و نیز تعداد 1450فقره کنتور آب روستایی در شهرستان توزیع گردیده است.

رییس اداره پست شهرستان بوئین زهرا با اشاره به افزایش مرسوله های پست  از جمله لوازم خانگی گفت : متاسفانه با توجه به طراحی قدیمی ساختمان اداره پست شهرستان بویین زهرا این ساختمان فاقد انبار مناسب است لذا ضرورت دارد که با توجه به استقبال شهروندان از خدمات اداره پست انبار مناسبی برای نگهداری موقت مرسوله های پستی در شهرستان احداث شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی