باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
شهردار قزوین: ظرفیت سپاه جهت توسعه و آبادانی شهر به کار گرفته می‌شود

 شهردار قزوین گفت: از ظرفیت سپاه در عرصه‌های مختلف جهت توسعه و آبادانی شهر به نحو مطلوب استفاده خواهد شد.

سردار مهدی صباغ در دیدار فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، اظهار داشت: سپاه به پاس تبعیت از ولایت فقیه به هر عرصه ای وارد شده، خدمتی ارائه کرده و این تبعیت از ولایت در عرصه جهاد هشت ساله دوران دفاع مقدس مشهود است.

وی افزود: امروز به برکت وجود سپاه در کشور، موفق به پرتاب ماهواره به مدار و دستیابی به فناوری ساخت هواپیما و موشک شده ایم و امنیت پایدار، اقتدار ملی و موفقیت های دیگری در عرصه های صادرات و واردات به دست آمده است.

شهردار قزوین اضافه کرد: امروز سپاه یکی از محورهای اقتدار نظام بوده و اندیشه امامین انقلاب و امتداد عاشورا است.

صباغ با اشاره به نقش مسوولان در امیدآفرینی در جامعه، گفت: هرگونه رفتار مسوولان می تواند موجب ایجاد امید یا ناامیدی در جامعه باشد و باید مسوولان با مسوولیت پذیری و اقدام به موقع در حوزه فعالیت خود، اعتماد سازی نمایند.

وی با بیان اینکه باید با وحدت و کمک به یکدیگر قزوین را به شهری سرآمد در سراسر کشور تبدیل کنیم، افزود:سپاه و بسیج در عرصه های مختلف خدمات رسانی مانند سیل و زلزله،  آتش به اختیار در صحنه حضور داشتند و این از اخلاص بسیج است و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

شهردار قزوین اضافه کرد: سپاه عزت و آبرو و ستون نظام است و می توان از ظرفیت سپاه در عرصه های مختلف جهت توسعه و آبادانی شهر استفاده کرد.

 صباغی اظهار داشت: برنامه های شهرداری قزوین با محوریت مسجد اجرا خواهد شد همچنان که در گذشته تمام امور اجتماعی با محوریت مسجد انجام می شد و مشکلات بسیاری در این فضای دینی برطرف می گردید.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی