روز شنبه در مراسمی با حضور باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرزانه مدیرکل حراست وزارتخانه، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، روح الله عباسپور،لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، محمد قاسمی دادستان، قبادی معاون اقتصادی استانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی، پزشکان و پرستاران و مدیر ادارات در دانشگاه علوم پزشکی قزوین، ضمن تجلیل از خدمات دو ساله پیمان نامدار رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی، عبدالله دیدبان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قزوین معرفی شد.

 

 

image_2021_11_13-15_56_41_293_ljx

عبدالله دیدبان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند نامدار رئیس سابق اظهارداشت: امیدوارم با حمابت وزارتخانه و نمایندگان مجلس بتوانم با اقدامات انقلابی و جهادی در مسیر خدمت به مردم گام بهتری برداریم.

وی افزود: دکتر نامدار در بحرانی ترین شرایط مدیریت را برعهده گرفت و خدمات قابل توجهی ارائه کردند که جای تقدیر دارد.

 

دیدبان تصریح کرد:  برخورداری از سلامت حق همه مردم است و از آنجا که دانشگاههای علوم پزشکی حدود 25 درصد تامین سلامت مردم را بر عهده دارند و ۷۵ درصد خارج از این حوزه محقق می شود لذا مهمترین چشم انداز ما دسترسی همه مردم به خدمات بهداشتی حتی در دورترین نقاط است.

وی بیان کرد: کمبود تخت و فرسودگی بیمارستانهای استان از مهمترین چالشهاست که در تداوم اقدامات قبلی انجام شده برای رفع این کمبودها برنامه هایی داریم که ساخت بیمارستان 700 تختخوابی و بهره برداری از بخش الحاقیه بیمارستان شهید رجایی از جمله آنهاست.

 

image_2021_11_13-15_56_36_699_igr

دیدبان اظهارداشت: نبود توازن در خصوص هیئت علمی از دیگر مشکلات است که باید اصلاح شود و در این دوران تلاش خواهیم کرد با تاسی از دولت انقلابی از نیروهای جوان و با انگیزه استفاده کرده و اقدامات موثری انجام دهیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: پاندمی کرونا درس بزرگی به ما داد که اگر در مقابل تهدید کننده بیرونی متحد باشیم پیروز می شویم لذا به این اتحاد نیازمندیم‌ تا کارها با موفقیت به سرانجام برسد.

image_2021_11_13-16_2_58_909_4gn

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات پیمان نامدار رئیس سابق، عبدالله دیدبان به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین منصوب شد.

برنا