حمیدرضا خانپور در حاشیه بازدید میدانی عباسپور عضو و سخنگوی کمیسیون صنایع و  معادن مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی حکیمیه اظهار داشت: با توجه به استقبال سرمایه گذاران از شهرک صنعتی حکیمیه با طراحی صورت گرفته عملیات آماده سازی اجرای پروژه های زیربنایی طرح توسعه با سرمایه گذاری بالغ بر 110 میلیارد ریال با حضور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی آغاز شده و بزودی واگذاری اراضی صنعتی این فاز عملیاتی شهرک به متقاضیان شروع خواهد شد.

 

وی افزود: در حال حاضر 73 قرارداد در شهرک صنعتی حکیمیه با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد جذب 45 سرمایه گذار در طول یک سال و نیم گذشته صورت گرفته که نشان از استقبال سرمایه گذاران به این منطقه صنعتی و تقاضا محور بودن شهرک حکیمیه می باشد .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی قزوین تصریح کرد: از ابتدای احداث شهرک تاکون 600 میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی و زیربنایی هزینه شده که عملیات احداث پست برق 63 کیلو ولت شهرک جهت تامین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری 300 میلیارد  ریالی آغاز شده که تا پایان سال فاز اول این پروژه با  ظرفیت تامین 25 مگاوات برق تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

احداث پروژه مخزن ذخیره آب 250 متر مکعبی تا پایان آذرماه سالجاری از دیگر خدمات ارائه شده به واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در آن شهرک است.

 

در پایان روح الله عباسپور نماینده مردم شریف بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن ضمن بازدید میدانی از شهرک و پروژه های زیربنایی در حال اجرای شهرک صنعتی حکیمیه از تلاشها و زحمات مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و مجموعه همکاران در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و اجرای طرح توسعه شهرک برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تقدیر وتشکر کرد. لازم به ذکر است تاکنون دو سرمایه گذارخارجی در شهرک جذب شده اند.