باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

طرز فکر هر فرد گاهی می‌تواند بزرگتزین دشمن انسان باشد

یک کارشناس حوزه خانواده گفت: گاهی طرز فکر و سدهای ذهنی افراد می‌توانند بزرگترین دشمن یک انسان باشند.

به گزارش خبرنگار ما دکتر سید محمود انوشه در ویژه برنامه گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) که عصر یکشنبه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد اظهار کرد: هرگز نباید دیگران را در موقعیتی که خودمان در آن قرار نگرفته‌ایم قضاوت کنیم و تلاش کنیم تحت تأثیر گذشته، پول و مردم قرار نگیریم.

وی ادامه داد: احساسات، صداقت و خانواده جز داشته‌هایی هستند که باید به شکل خط قرمز از آنها محافظت کرد و اجازه نداد که فدای هیچ امر دیگری شوند.

این روانشناس عنوان کرد: در حضور شخص سوم نباید فردی را نصیحت کرد و این موضوع را باید در نظر داشته باشیم که نمی‌توانیم از کسی که همواره با ما موافق است چیزی بیاموزیم، آرامش و آموخته‌های جدید محصول مخالفت دیگران است و ما هم به هر دوی اینها نیاز داریم.

انوشه ادامه داد: از خطر کردن نهراسید چرا که یک دریای آرام کسی را بدل به یک ناخدای تمام عیار نمی‌کند. طرز تفکر ما می‌تواند گاهی دشمن ما باشد و باید روی این موضوع کار کنیم.

مهمان ویژه جشن میلاد حضرت زهرا (ع) قزوین بیان کرد: بدبینی بزرگ‌ترین دشمن انسان است که می‌تواند تمام پل‌های پشت سر را تمام کند.

وی ابراز کرد: بزرگ‌ترین عامل موفقیت برای هر انسانی توکل به خداوند و تلاش است و هر فرمولی خارج از این دو عنوان حاشیه خواهد بود.

انوشه یادآور شد: هرگز نباید تصور کنیم مجبور به انجام کاری هستیم، نقطه بن بستی وجود ندارد و تصورات این چنینی ما را از موفقیت و مسیر درست دور می‌کند.

منبع: مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی