باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
فرمانده سپاه قزوین: خدمت به مردم باید خالصانه باشد

 فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: تکریم مردم در خط و ربط‌های سیاسی نیست و باید آنها را نجیبانه و خالصانه خدمت کرد.

 رستمعلی رفیعی آتانی  در آیین تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، افزود: اگر کارگزار جمهوری اسلامی شدیم باید قدر و منزلت آن را بدانیم و تمامی توان خود را برای خدمت به مردم به کار بگیریم.
وی افزود: امام علی (ع) در نهج البلاغه فرمود: ای مالک، مالک نفس خویش باش و با مردم به خوبی رفتار کن و ما نیز باید از این نامه الگو بگیریم.
رفیعی آتانی افزود: همه مردم باید مورد عنایت قرار گیرند و تکریم مردم در خط و ربط های سیاسی نیست چون این مردم همان کسانی هستند که ۲۰۰ هزار شهید دادند و انقلاب را ۴۳ ساله کردند و در حل مشکلات از مسوولان جلوتر اقدام کردند.
وی با اشاره به مدیر کل جدید تعاون استان قزوین، گفت: حال که توفیق خدمت به مردم به ویژه جامعه عظیم کارگری استان را پیدا کرده اید قدر دان باشید و با نهایت توان در این مسیر قدم بردارید.
رفیعی آتانی گفت: دولت سیزدهم، کریم، نجیب و با اخلاق است و در دولت های قبل نیز این ویژگی ها بود اما امروز این ویژگی ها در این دولت ممتازتر است و باید مجری این نگاه باشیم و مردم را نجیبانه و خالصانه خدمت کنیم.
در ادامه این مراسم از زحمات رضا گروسی مدیر کل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تقدیر و عین الله کشاورز ترک به این سمت معارفه شد.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی