باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف ۲۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در مسیرهای ارتباطی شهرستان بویین زهرا خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ "داود عبدالمالکی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید مقادیری مواد مخدر توسط دو نفر از قاچاقچیان سابقه دار از مرزهای شرقی و انتقال آن به استان قزوین ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس مشخص شد ۳ قاچاقچی با ۲ دستگاه خودرو در حال انتقال محموله مورد نظر از محورهای مواصلاتی بویین زهرا هستند که پس از هماهنگی قضائی و استقرار در مسیر مورد نظر هر دو خودرو در ورودی شهر بویین زهرا شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان مقدار ۲۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به این که سه نفر متهم دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آن ها برخورد می کند و از شهروندان می خواهیم اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف تانکر حمل سوخت قاچاق در بویین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا از توقیف یک دستگاه کامیون حمل سوخت و کشف ۱۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

سرهنگ وجیه الله عبدی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون کشنده، حامل مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق از مسیر روستای "فتح آباد" شهرستان بوئین زهرا به سمت جاده "چرم سازی"، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اعزام به محور و مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کرده و در بازرسی انجام شده ۱۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق،فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان سوخت و فرآورده های نفتی را کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی و سوخت کشف شده تحویل سازمان سوخت و فرآورده های نفتی شد

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی