باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک منصوب و مشغول به کار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک منصوب شد

 طی حکمی از سوی محمدحسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، مسعود میرزاپور به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک منصوب شد.

در بخشی از متن حکم انتصابی آمده است:

بنابر تجربیات و توانمندی های جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک منصوب می شوید.

آنچه در اولویت اقدامات جنابعالی در این دوره مسئولیت است، بزرگداشت اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و تعامل مطلوب با این قشر فرهیخته است.

گفتنی است، مسعود میرزاپور دانش آموخته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان در استان خوزستان، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و مسئول مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین، بخشی از سوابق اجرایی فرهنگی و مدیریتی است که میرزاپور در کارنامه کاری خود دارد.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی