باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رکورد مصرف گاز در استان قزوین شکسته شد/ مشترکین خانگی صرفه جویی کنند

 

رکورد مصرف گاز در استان قزوین شکسته شد/ مشترکین خانگی صرفه جویی کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در شبانه روز گذشته مشترکان استان با مصرف ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب گاز در ردیف سه استان پر مصرف کشور قرار گرفتند.

 علی حجتی پور، مدیر عامل شرکت گاز استان در این باره اظهارداشت: با توجه به تداوم سرمای هوا در همه اقصی نقاط کشور شاهد افزایش مصرف گاز هستیم و بر این اساس در شبانه روز گذشته  میزان مصرف گاز در استان به ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب رسید.

وی افزود:مصرف گاز در استان قزوین بایستی حداقل یک میلیون متر مکعب کاهش یابد تا به دستورالعمل‌های ابلاغی دولت برسیم.

حجتی پور یادآورشد: استان قزوین در بخش خانگی، رکورد دار مصرف گاز است اما خوشبختانه الگوی مصرف در بخش اداری و تجاری رعایت می‌شود.

 

5704990

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: مشترکان بخش خانگی ۶۷ درصد گاز مصرف کردند و استان قزوین در مصرف گاز در ردیف سه استان پر مصرف قرار دارد.

حجتی پور بیان کرد: مصرف گاز در بخش خانگی بسیار بالا رفته و مشترکان خانگی باید نسبت به اصلاح الگوی مصرف اقدام کنند تا با قطع گاز و کمبود این سوخت مواجه نشویم که در این راستا تمامی استخر‌ها تا اطلاع ثانوی برای کنترل مصرف تعطیل شده است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: خوشبختانه در استان قزوین افت فشار گاز نداریم و با کنترل مصرف می توانیم شاهد پایداری شبکه گاز در کشور باشیم.

 این مسپول گفت: دستگاههای اجرایی یک ساعت قبل از شروع کار باید سیستم‌های گرمایش را روشن کرده و یک ساعت مانده به پایان کار سیستم‌های گرمایشی را خاموش کنند.

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی