باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۲ کشته و ۳ مجروح در واژگونی سواری پراید در قزوین

 

2 کشته و 3 مجروح در واژگونی سواری پراید در قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در آزاد راه "قزوین-زنجان" با 2 کشته و 3 مجروح خبر داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در این باره اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در آزاد راه"قزوین-زنجان" بلافاصله عوامل امدادی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و بررسی صحنه مشخص شد، سواری پراید با 4 سرنشین به دلیل نامعلومی واژگون شده که در اثر این حادثه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و سایر مجروحان توسط عوامل امدادی حاضر به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: متاسفانه یکی از مجروحان علیرغم تلاش های فراوان کادر درمان در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده که با هماهنگی قضائی اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شده و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

 

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و همچنین آغاز مسافرت های بین استانی در کشور، به رانندگان توصیه می شود از رانندگی در حالت خواب آلودگی خودداری کرده و حتما در طول مسیر در محل مناسبی برای استراحت توقف کنند.

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی