باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۲۶۰۰ معتاد متجاهر در استان قزوین جمع آوری شد

دوشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰۹:۲۹ ب.ظ

 

۲۶۰۰ معتاد متجاهر در استان قزوین جمع آوری شد

 

۲۶۰۰ معتاد متجاهر در استان قزوین جمع آوری شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۶۱۱ معتاد متجاهر جمع آوری شده اند.

سید جمالدین حسینی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با خبرنگار برنا با تاکید بر اینکه در راستای وظایف و ماموریت های این شورا و  مطالبه شهروندان جمع آوری معتادین متجاهر در دستور کار قراردارد، اظهار کرد: علی رغم اینکه معتادان متجاهر در طول سال جمع آوری می شوند اما متاسفانه به دلائل مختلف همچنان این افراد در سطح شهر ها وجود دارند.

وی افزود:  برابر دستور رئیس ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر و وزیر کشور و استاندار  طرح جمع آوری معتادان متجاهر همچنان  در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قرار دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان قزوین با بیان اینکه تعداد معتادان متجاهر استان قزوین حدود دو هزار نفر است، خاطرنشان کرد : ظرفیت استان قزوین در نگهداری معتادین متجاهر یک هزار و ۲۵ نفر است که شامل یک مرکز ویژه ماده ۱۶ (نگهداری معتادین متجاهر) در شهر الوند و ۱۶ مرکز ماده ۱۵(نگهداری معتادین تمایلی) در سطح استان است.

 

وی یادآور شد: از اول سال تاکنون دو هزار و ۶۱۱ معتاد متجاهر جمع آوری شده که تعدادی از این افراد برای بار دوم جمع آوری شده اند.

و ی تصریح کرد : تاکنون بیش از دو هزار و ۱۷۳ نفر معتاد متجاهر بعد از گذراندن دوران درمان(سه ماه) ترخیص شده اند.

IMG_20230219_094013_342

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان قزوین با یادآوری اینکه در حال حاضر تعداد ۴۳۹ نفر معتاد متجاهر سطح استان قزوین در حال نگهداری و طی مراحل درمان هستند گفت: دو هزار و ۶۰۰ نفر معتاد تمایلی نیز در کمپ های ماده ۱۵ در سطح استان نگهداری می شوند.

حسینی افزود: در مجموع در سال جاری تعداد دو هزار و  ۳۱۹ نفر معتاد تمایلی نیز با طی دوران درمان ترخیص شده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی