باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۶ واحد قصابی در قزوین پلمب شد

دوشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰۹:۲۲ ب.ظ
۶ واحد قصابی در قزوین پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین، ضمن هشدار به عرضه کنندگان متخلف گوشت قرمز از مجازات تعزیری ۶ واحد قصابی خبر داد.

علیرضا حسن پور اظهار کرد: با توجه به نوسانات کاذب قیمت برخی اقلام و مایحتاج اساسی در بازار به ویژه سو استفاده‌های صورت گرفته در عرضه گوشت قرمز، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با حضور: رؤسای شعب این مرجع و بازرسان دستگاه‌های نظارتی از واحدهای صنفی قصابی، سرکشی به عمل آوردند.

وی افزود: طی ده‌ها بازرسی به عمل آمده، ۶ واحد قصابی به دلیل تخلفات محرز گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت، پلمپ و نصب بنر در سر درب واحد صنفی محکوم شدند.

وی اظهار داشت: تشدید نظارت‌ها و کنترل عملکرد دامداران، کشتارگاه‌ها، قصابی‌ها و فروشگاه‌های عرضه کننده گوشت قرمز با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان، حفظ ثبات بازار شب عید تداوم خواهد یافت و در این خصوص با استفاده دقیق و حداکثری از اختیارات اعطایی سران قوا با قانون شکنان اقتصادی و برهم زنندگان امنیت بازار، برخورد قاطع به عمل خواهد آمد.

این مسئول، اطلاع رسانی منظم از اقدامات صورت گرفته را حق مردم دانسته یادآور شد: اخبار مربوطه از خبرگزاری‌های رسمی، رسانه‌ها و شبکه‌های استانی به اطلاع عموم خواهد رسید و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می‌توانند مراتب را جهت پیگیری‌های لازم به این مرجع گزارش نمایند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی