باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
برگزاری کلیشه ای اجلاس نماز اثر زیادی در ترویج آن نخواهد داشت

قزوین- استاندار قزوین گفت: برای ترویج نماز در فضای امروزی باید از ابزارهای نوین توسط افراد خبره استفاده و از پرداختن به موضوعات کلیشه‌ای به جد پرهیز کرد.

 محمدمهدی اعلاییدر هفتمین اجلاس استانی نماز اظهار داشت: اخلاص برای تبیین، ترویج و تبلیغ یک موضوع به ویژه نماز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر نسبت به نماز باور داشته باشیم که راهگشاست و بازدارنده منکرات است و این باور را در زندگی خود هم ساری و جاری کرده باشیم به طور قطع بر مخاطب هم تأثیرگذار خواهیم بود.

وی افزود: برای ترویج نماز در فضای امروزی باید از ابزارهای نوین توسط افرادی که به این موضوع تسلط دارند و از ابتکار و خلاقیت استفاده می‌کنند، بکارگیری کرد و از پرداختن به موضوعات کلیشه‌ای به جد پرهیز کرد.

اعلایی گفت: در هر موضوعی که از کلیشه عبور و به سمت خلاقیت حرکت کرده‌ایم، در آنجا توفیقات متعددی را کسب کرده‌ایم و اگر از ابتکار و خلاقیت، تدبیر و اخلاص دور بوده‌ایم در انجام امور با مشکل روبرو شده‌ایم.

استاندار قزوین اضافه کرد: در برگزاری اجلاس‌های این چنینی تمامی این موضوعات باید لحاظ شود و آینده به طور قطع باید متفاوت‌تر از حالت فعلی و گذشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: برای سال‌های آینده برای ترویج هرچه بهتر نماز در برگزاری اجلاس نماز باید خرق عادت انجام و از روش‌های جدید و مؤثر استفاده کرد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی