باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
افزایش معنوی و نشاط در جامعه منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود

آوج- فرماندار آوج گفت: با ایجاد معنویت، نشاط و امید می‌توان در جامعه به جنگ با آسیب‌های اجتماعی و روانی رفت و آن را در جامعه روز به روز کاهش داد.

وحید زرگر  در جلسه کمیته اجتماعی و فرهنگی شهرستان آوج اظهار کرد: حرکت به سمت کاهش آسیب‌های اجتماعی باید در دستور کار همه مدیران و مسئولان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه افزایش معنویت، نشاط و امید در جامعه منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، افزود: با ایجاد معنویت، نشاط و امید می‌توان در جامعه به جنگ با آسیب‌های اجتماعی و روانی رفت و آن را در جامعه روز به روز کاهش داد.

فرماندار آوج ادامه داد: باید با تشکیل کمیته‌های تخصصی و استفاده از نظرات کارشناسی و با رویکرد پیشگیری و تحکیم خانواده و معرفی الگو و سبک زندگی اسلامی به سمت جامعه عاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و روانی حرکت کنیم.

وی یادآور شد: نهادهای تخصصی که متولی سلامت اجتماعی و روانی جامعه هستند باید با هم‌افزایی، هماهنگی و تلاش شبانه روزی و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی متنوع مهارت‌های اجتماعی نوجوانان و جوانان را افزایش دهند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی