باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سعید پروندی به عنوان شهردار بیدستان معرفی شد

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸ ب.ظ

سعید پروندی به عنوان شهردار بیدستان معرفی شد

سعید پروندی به عنوان شهردار بیدستان معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیرکل امور شهری استانداری و فرمامندار البرز، سعید پروندی به عنوان شهردار جدید بیدستان معرفی شد.

در مراسمی با حضور مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز، اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان البرز ضمن تجلیل از خدمات امامی شهردار سابق و موسوی زاده سرپرست، سعید پروندی به عنوان شهردار جدید شهر بیدستان منصوب شد.

photo_2023-05-15_14-41-19

سعید پروندی شهردار جدید بیدستان در این مراسم گفت: از اعتماد اعضای شورای شهر بیدستان به خود سپاسگزارم وامیدوارم با تعامل و هم افزایی و همکاری مردم بتوانیم برنامه های پیش بینی شده را عملیاتی کنیم.

 

وی بیان کرد: شهر بیدستان ظرفیت خوبی دارد و قرار گرفتن آن در مسیر اتوبان و جاده اصلی یک فرصت است و باید از تردد میلیونی خودروها برای توسعه شهری استفاده کنیم.

وی بیان کرد: در گذشته شهرداران تلاش زیادی انجام دادند و ما هم باید تکمیل کننده این فعالیتها باشیم و موانع توسعه را برطرف کنیم.

شهردار جدید بیدستان تصریح کرد: برای تبدیل به احسن شدن اراضی اوقافی، ساماندهی رودخانه و فعال شدن سایت مشاغل مزاحم و ایجاد مسیر دسترسی به اتوبان پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.

009

پروندی تصریح کرد: توجه به نیروی انسانی و مهارت افزایی آنها، مشارکت دادن مردم در امور و جلب رضایت عمومی را در اولویت برنامه های خود قرار خواهم داد.

photo_2023-05-15_14-41-58

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات داود موسی زاده سرپرست سابق شهرداری، سعید پروندی به عنوان شهردار جدید بیدستان معرفی شد.

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی