باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اولین رویداد و نمایشگاه بزرگ مد و لباس در قزوین گشایش یافت

اولین رویداد و نمایشگاه بزرگ مد و لباس در قزوین گشایش یافت

اولین و خاص ترین رویداد بزرگ مد و لباس با حضور مدیران استانی در سرای بهشتیان بنای تاریخی سعدالسلطنه قزوین گشایش یافت.

 در مراسمی با حضور فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین، محمد حسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، قاسم اللهیاری عضو شورای شهر و جمع کثیری از خانواده ها و بانوان اولین نمایشگاه مد و لباس در قزوین افتتاح شد.

photo_2023-06-21_22-15-36

این نمایشگاه با حضور 61 تولیدکننده و طراح لباس و پوشاک به مدت سه روز برپاست و محصولات متنوعی از لباس و پوشاک بانوان در معرض دید مردم قرار گرفته است

 

در این نمایشگاه 50 برند ملی از استانهای قم، تهران، البرز، اصفهان، لرستان، همدان، مازندران، خراسان رضوی، گلستان و شش برند شاخص از استان قزوین حضور دارند.

photo_2023-06-21_22-16-02

طراحان لباس وتولیدکنندگان، لباس های مومنانه، عفیفانه و زیبای خود را که قیمت مناسب هم دارند در نمایشگاه به مدت 3 روز عرضه می کنند و بسیاری از شهروندان می توانند نیازهای خود را تامین کنند.

photo_2023-06-21_22-15-48

این نمایشگاه تا دوم تیرماه در سرای بهشتیان واقع در بنای تاریخی سعدالسلطنه واقع در خیابان آزادی برپاست و علاقمندان از ساعت 11  صبح تا 23 از آن دیدن وخرید کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی