باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نجات 3 الموتی از مرگ حتمی با پرواز بالگردهای هوانیروز آبیک

فرمانده پایگاه هفتم شهید امینی هوانیروز شهرستان آبیک گفت: تیزپروازان پایگاه هوانیروز شهید امینی شهرستان آبیک با سه سورت پرواز توانستند جان سه نفر را از مرگ حتمی نجات دهند.

نجات 3 الموتی از مرگ حتمی با پرواز بالگردهای هوانیروز آبیک

سرهنگ ستاد خلبان اسحاق یلا  اظهار کرد: در پی درخواست مرکز فوریت های پزشکی شهر قزوین، تیزپروازان پایگاه هوانیروز در دو عملیات مردم یاری، با یک فروند بالگرد ۲۱۴ و انجام سه سورتی پرواز موفق شدند جان سه نفر را نجات دهند. 

وی افزود: یک پرواز از قزوین به معلم کلایه صورت گرفت که یک جوان ۲۲ ساله از ارتفاع سقوط کرده بود و دچار شکستگی بسیار شدید شده بود و احتمال مرگ وی وجود داشت که تیزپروازان هوانیروز شهرستان آبیک توانستند این جوان را از مرگ حتمی نجات دهند. 

فرمانده پایگاه هفتم شهید امینی هوانیروز شهرستان آبیک تصریح کرد: همچنین از مرکز اورژانس گزارش دیگری به تیزپروازان هوانیروز واصل شد که به همراه تیم پزشکی خود را به دختر خانمی که به همراه پدرش در سانحه تصادف آسیب دیده بودند رساندند و با هماهنگی با لشکر ۱۶ زرهی در این لشکر فرود آمدند و در کوتاهترین زمان ممکن این دختر و پدر به بیمارستان شهید رجایی منتقل و آنها را از مرگ حتمی نجات دادند. 

این مسئول ادامه داد: تیزپروازان هوانیروز توانستند جان جوان ۲۲ ساله، نوجوان ۱۵ ساله و ۸ ساله ای را که نیاز فوری به مراقبت های ویژه داشتند نجات دادند و از مناطق کوهستانی و صعب العبور ارتفاعات الموت شرقی (معلم کلایه) به بیمارستان های ولایت و شهید رجایی قزوین منتقل کنند.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی