باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



شمارش معکوس برای افتتاح پمپ بنزین شهرداری دانسفهان

IMG_3252

 مهندس طاهرخانی جانشین شهردار دانسفهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهر دانسفهان عنوان کرد که پمپ بنزین شهرداری دانسفهان در خرداد ماه به بهره برداری می رسد.

مدیر اجرایی پمپ بنزین شهرداری دانسفهان: همان طور که همه شهروندان می دانند بحث نیاز به پمپ بنزین در شهر دانسفهان یکی از ضروری ترین مسائل بوده است و با توجه به آمار تصادفات موتورسیکلت ها در جاده دانسفهان به شال و خیارج و فقط به خاطر رفاه حال شهروندان عزیر و با پیگیری اعضای محترم شورای اسلامی شهر دانسفهان این پروژه در اواسط خرداد ماه به بهره برداری می رسد. (پمپ بنزین برای شهرداری دانسفهان از لحاظ مالی مقرون به صرفه نیست و هدف رفاه حال شهروندان می باشد)

وی افزود:این پمپ بنزین داری ۴ دیسپانسر ۲ نازله (۸ پمپ) و ۱ دیسپانسر جداگانه برای موتورسیکلت می باشد و دارای دو مخزن سوخت ۴۵۰۰۰  لیتری می باشد و داری کارت بانک هوشمند جهت سهولت در پرداخت می باشد.



مهندس طاهرخانی بیان کرد دیسپانسر و تمام کارهای عمرانی و اجرایی پمپ بنزین انجام شده و فقط منتظر نصب سیستم هوشمند کارت سوخت توسط شرکت نفت هستیم و به محض نصب این سامانه پمپ بنزین را به بهره برداری می رسانیم.

مسئول خدمات شهری شهرداری دانسفهان در پاسخ به خبرنگار ما درخصوص هزینه این پمپ بنزین عنوان کرد تا اکنون ۶۸۰ میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است و هزینه های جزیی باقی مانده و با توجه به خرید زمین ۲۲۰ میلیونی توسط شهرداری، این پروژه با هزینه ای در حدود ۱ میلیارد تومان در حال بهره برداری است و انشالله بتوان در اواسط خرداد این پروژه را با توکل به خدا افتتاح کرد.

مهندس طاهرخانی در پایان از پیگیری های نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بخاطر پیگیری های مستمر در خصوص این پروژه تشکر و قدردانی نمود.

 منبع پایگاه خبری شهر دانسفهان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی