باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


موسوی فرماندار آوج :  به خدمات دولت تدبیر وامید در حوزه سلامت باید نمره 20 داد.




  سید عبداله موسوی فرماندار آوج در جلسه شورای سلامت ،ارتقاء سطح سلامت در جامعه را یکی از اقدامات بی نظیر وازخدمات شایسته وارزنده دولت محترم تدبیر وامید عنوان وافزود دولت در حوزه سلامت هزینه های بالایی را صرف مردم بویژه  اقشار کم درآمد جامعه نموده است تا امروز هیچ ایرانی دیگر دغدغه درمانی نداشته باشد.

وی افزود مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند وهدف اصلی دولت نیز خدمت رسانی به همین مردم است وطرح تحول سلامت کار بزرگ وبرجسته ای بود که در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت ودل ایشان با این اقدام شاد گردید.

موسوی  اظهارداشت امروزه شاهد پوشش کامل بیمه درمانی کشور ،پرداخت هزینه های خدمات درمانی از طرف دولت،تجهیز وتکمیل واحدهای ارائه دهنده خدمات بهداشتی ودرمانی در بیمارستانها، تأمین اقلام دارویی  نایاب وکمیاب،ساماندهی وضعیت نگران کننده دارو و بحمدالله ایجاد ثبات وآرامش در این بخش هستیم .

فرماندار تصریح کرد مشکلات وکمبودهای درمانی مردم درشهرها و روستاها به سرعت در حال کاهش است ولی رسیدن به نقطه ایده آل درپروسه زمانی کوتاه با وجود بسیاری از تحریمهای اقتصادی موجود در جامعه سعه صدر بیشتر مردم را می طلبد.

ایشان با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در بخش درمان وسلامت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری دارای سود وبازدهی بسیار بالاست افزود بی شک توسعه پایدار هرکشوری درگرو توجه ویژه به حوزه سلامت است وضعف در این سیستم بهداشت جسم و روان جامعه را تحت تأثیر قرار میدهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت خوشبختانه عزم دولت در دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت بیش از گذشته مردم را به این انقلاب امیدوار کرده است واز این جهت باید به این دولت نمره 20 را داد .

 فرماندارآوج همچنین کاهش جمعیت در سالهای اخیر را یکی از بزرگترین دغدغه های مقام معظم رهبری دانست واظهارداشت با ارتقاء سطح سلامت در جامعه بسیاری از نگرانیهای جوانان ما در زمینه فرزندآوری به فضل خدا رو به کاهش است وامیدواریم تأثیر روانی این دستاورد بزرگ در افزایش جمعیت کشور نمایان شود.

موسوی شهرستان آوج را یکی از مناطق نیازمند به توجه ویژه در بحث درمانی وسلامت عنوان وافزود شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان با کمترین امکانات سخت افزاری ونرم افزاری خالصانه و بیشترازحد توان در حال خدمتگزاری به مردم  است وما پیگیر کاهش مشکلات در این زمینه هستیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی