باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فرماندارآوج: توسعه همه جانبه شهرستان آوج  نیازمندتوجه ونگاه ویژه مسئولین استانی وکشوری است



علی اکبرسلیمانی فرماندارآوج در جلسه کمیته آردونان شهرستان اظهارداشت  نان یکی از برکات باارزش پروردگار وقوت غالب مردم است پس باید در فراهم نمودن ودسترسی آسان  مردم به آن از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم

وی افزودمتأسفانه روستاهایی که خودشان زمانی تولیدکننده با کیفیت ترین نانها بودند  رو به سبک زندگی شهرنشینی آورده به مصرف کننده تبدیل شده و الان خود جهت تهیه  ومصرف نان  باید فاصله طولانی تا شهر را طی کنند

سلیمانی بیان داشت اگر بدنبال  توسعه روستاها وجلوگیری از مهاجرت روستائیان عزیز به شهرها هستیم بایدامکانات وزیرساختهای لازم برای این موضوع را در روستاها فراهم کنیم که اصلی ترین الزامات  ونیازهای یک روستا داشتن نان با کیفیت است .

فرماندار تأکید داشت شهرستان آوج ساکنان فصلی بسیاردارد که به دلیل کمبودهای اولیه ترجیح میدهند در فصل زمستان به شهرها پناه ببرند ولی در ایام بهار وزمستان بدلیل طبیعت زیبای این منطقه جمعیت  شهرستان حتی به 120 هزار نفر هم میرسد که این گستردگی نیاز به امکانات ویژه دارد وکمبود آرد جهت تهیه نان برای نانوایان در این ایام جزء مشکلات پیش روست

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد  دولت محترم تدبیر وامید در پی توسعه ورونق اقتصادی ورشد وتعالی تمام نقاط کشور است وشهرستان آوج نیزکه در گذشته بدلایل بسیاری محروم مانده وامکانات حال حاضر نیز جوابگوی نیازهای این شهرستان نیست می طلبد  مورد توجه و نگاه ویژه  مسئولین محترم استانی وکشوری قرار گیرد.

ایشان با اشاره به کم شدن 20% سهمیه آرد این شهرستان  نسبت به سالهای قبل افزود نانوایان عزیز با مراجعه به این فرمانداری وهمچنین اداره صنعت ومعدن نیازهای واقعی خود را بیش از سهمیه اختصاصی عنوان میکنند که لازم است اداره غله استان در خصوص افزایش سهمیه تصمیم گیری نمایند.

سلیمانی  تعداد کم نانوایها را یکی دیگراز مشکلات شهرستان عنوان واضافه کرد با عنایت به درخواستهای مکرر مردم امیدواریم تعداد نانواییهای شهرستان با مساعدتهای اداره غله استان در آینده نزدیک افزایش یابد.

سلیمانی اظهار داشت با توجه شروع فصل سرما وبارش برف  ونیزبا احتمال بسته شدن راههای مواصلاتی انتظار میرود مسئولین محترم اداره غله جهت دپو ونگهداری سهمیه 3ماه زمستان درداخل شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار آوج ازاداره صنعت .معدن وتجارت شهرستان نیز خواست بمنظور بالابردن کیفیت پخت نان در روستاها وشهرهای آوج وآبگرم نظارت قویتری داشته باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی