باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


 دکتر رضا شعبان نژاد رییس دانشگاه ازاد واحد بوئین زهرا با صدور پیامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان تبریک گفت

 در بخشی از پیام دکتر شعبان نژاد امده است  




امروز بسیج و تفکر بسیجی که در کشور ما برگرفته  از فرهنگ عاشورای است نهال پر باری است که ثمرات و میوه شیرین ان کام مردم ما را در بخش های مختلف همواره شیرین نموده است



بسیج یک جریان ریشه دار مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف، استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله‌های افتخار آفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین و نقش بسیار موثر خود را ایفا نموده است. بسیج شجره طیبه‌ ای است که در گلزار معطر انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده و روز به روز تنومندتر و ریشه‌دارتر می شود.

بسیج نهادی ارزشمند و انقلابی است که با بهره گیری از پاک ترین و شریف ترین افراد و حضور در صحنه‌های مختلف از دفاع مقدس تا در صحنه های آبادانی کشور اسلامی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی و عقیدتی دشمنان نقشی بسیار مهم و اساسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده دار بوده است.

 

 

  در واقع هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. مهمترین هدف بسیج یاری رساندن به دین خدا و مردم است و این روحیه مردمی باعث شده که فرهنگ بسیجی نه تنها در کشور بلکه به بیرون از مرزهای کشور نیز گسترش یابد.


بسیج مردمی بیانگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی و همچنین نشان دهنده رشادت، جوانمردی ها و غیرت مردان و زنان ایران زمین است.

 


اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان عرصه جهاد و مجاهدت های شورآفرین و حماسه ساز انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در پرتو عنایات الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که همواره خود را یک بسیجی می دانند، در پاسداری از ارزش های اسلامی انقلابی موفق و موید باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی