باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


 باباصالح داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های بوئین زهرا و آوج :

در این  دوره مستقل و معتدل در گروه اعتدال وارد عرصه انتخابات شدم .

 

 

 

روح اله با با صالح معروف به انقلاب در گفتگو با ولی اله حسین زاد خبرنگار ما  با اعلام اینکه از شهر ارداق به عنوان نامزد انتخابات در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام نموده است اظهار کرد : هدف از حضور در عرصه انتخابات  اطاعت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری و خدمت به مردم است.

 وی افزو د:  من در دوره  گذشته  نیز در شهرستان 12067 رای به صورت مستقل کسب  کردم  و در این  دوره نیز مستقل و معتدل در گروه اعتدال وارد عرصه انتخابات شدم .

 بابایی وظیفه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی  را قانون گذاری و نظارت  اعلام نمود و خاطرنشان کرد : اگر بنده مورد اعتماد مردم قرار بگیرم سعی می کنم قوانینی که منافع نظام و مردم و کشور را بیشتر تامین کند مورد توجه قراردهم.

 استاد دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا تصریح کرد : من با توکل به خدا وارد صحنه رقابت شده ام و هیچ چیزی در شهرستان قابل پیش بینی نیست و این دوره با توجه به تعدد داوطلبان ،  انتخابات از حساسیت   بیشتری برخورداراست.

 وی افزود : بنده اگر بتوانم یک نفررا به مجموعه رای دهندگان اضافه کنم وظیفه خود را انجام داده و در واقع تیری به سوی دشمنان نظام رها شده است.

 باباصالح عنوان کرد : بنده به عنوان یک داوطلب  انتخابات  کاملا به اخلاق و قانون پایبنده خواهم بود  و به هواداران خود نیز رعایت قانون و اخلاق را توصیه می کنم و از سایر دوستان و نامزد های انتخابات نیز درخواست دارم که اخلاق، حرمت و قانون را در راس برنامه های خود قراردهند .

 وی افزود : بر اساس توصیه و فرمایش مقام معظم رهبری  انتخابات یک حق الناس است که باید تمامی عوامل اجرایی و نظارت به این امر و اجرای عدالت و اصل بی طرفی توجه لازم را داشته باشند.

 وی تصریح کرد : هر یک از نامزد های انتخابات مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفتند باید در فضای رفاقتی  با هم رقابت سالم و در چارچوب قانون داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی