باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


پیری شهردار اقبالیه خبرداد :

نصب 35 المان تصاویر شهداء  در پروژه سامان دهی بلوار قزوین به اقبالیه




 مهندس محمد پیری شهردار اقبالیه در گفتگو  با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به طرح سامان دهی ورود های شهر اقبالیه به عنوان یکی از محور های پر  ترافیک ورود ی شهرهای استان قزوین اظهارداشت :   طرح سامان دهی ورودی های شهر اقبالیه از سال 1394 آغاز گردید که در حال حاضر طرح سامان دهی ورودی شهر اقبالیه از سمت قزوین با پیشرفت مناسب در حال اجرا است.

 وی ادامه داد:  در طرح سامان دهی بلوار قزوین به اقبالیه طرح های زیباسازی و مناسب سازی   بلوار جهت  ایمن سازی و ایجاد مناضر زیبا برای مسافران و شهروندان مورد توجه قرار می گیرد .





 این مقام مسئول افزود :  کاشت انواع گل و گیاه ، اجرای روشنایی و نور پردازی ، پیاده روسازی ، رنگ امیزی جداول از جمله فعالیت و اقدامات در طرح سامان دهی بلوار قزوین به اقبالیه است .

وی تصریح کرد : پیش بینی می گردد که جهت زیبا سازی و سامان دهی بلوار قزوین به اقبالیه نزدیک به 15 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز باشد.




 پیری در ادامه امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثارگری خون شهداء و صبر و مقاومت خانواده های معظم شهداء ذکر کرد و اظهار نمود: در همین راستا همه ما وظیفه داریم در هر پست و جایگاهی که قرارداریم همواره نام و یاد شهداء را زنده نگه داریم.

 شهردار اقبالیه در ادامه یکی از راه های زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء را نصب تصاویر شهداء در سطح معابر اصلی شهر ها عنوان کرد و گفت : در همین راستا پس از یکسال مطالعه و طراحی  و ساخت ، تابلو های جدید شهداء شهر اقبالیه در بلوار اقبالیه به قزوین نصب می گردد.

جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد : تاکنون 35 تابلوی تصاویر شهداء شهر اقبالیه نصب گردیده است .




وی یاداور شد : که مردم ولایت مدار ، مومن و انقلابی شهر اقبالیه 70 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند








موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی