باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


حجت اسلام و المسلمین علیخانی :

دولت یازدهم در زمینه دفاع از خدمات و پاسخگوی به تخریبها مظلوم و تنها است





 

به گزارش ولی اله حسین زاده  خبرنگار ما حجت اسلام و المسلمین قدرت اله علیخانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در جمعی از مردم شهرستان بوئین زهرا و  تعدادی از مدیران استان و شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در زمینه پاسخگویی به تخریب ها و بیان خدمات  مظلوم و تنها است اظهار کرد :  علی رغم اینکه  بر علیه دولت یازدهم بیشترین و پر حجم ترین تخریب و بد اخلاقی ها  صورت می گیرد اما انگونه که شایسته و ضرورت دارد از عملکرد و سیاست های دولت حتی از سوی بدنه دولت حمایت و دفاع صورت نمی گیرد.

 

 وی ادامه داد : متاسفانه در دولت فقط دکتر روحانی رییس جمهور ، اقای اسحاق جهانگیری معاون اول ریس جمهور و حجت السلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات و حجت السلام و المسلمین مجید انصاری به تهمت ها و تخریب های غیر منصافانه پاسخ می دهند  و از سیاست و برنامه های دولت حمایت می کنند که این امر اوج مظلومیت و تنهایی دولت را نشان می دهد.

حجت اسلام و المسلمین علیخانی افزود: دردمندانه باید گفت بسیاری از اعضای هیئت دولت نیز جسارت لازم را برای دفاع از عملکرد و سیاست های دولت و وزارتخانه های متبوع خود را ندارند و به نظرم باید تغییراتی در بدنه دولت صورت بگیرد.

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : مردم انتظار دارند که دولت مردان با قاطعیت بیشتری از عملکرد و خدمات دولت دفاع و حمایت کنند.

وی یاداور شد : این در حالی است که دولت یازدهم علی رغم اینکه در بدترین شرایط اقتصادی و اوج تحریم ها دولت را تحویل گرفت و در زمینه درامد و منابع  مالی با چالش و مشکلات بسیار زیاد ی مواجه بوده ؛ اما خدمات و فعالیت های تحول آفرینی  در بخش های مختلف انجام داده ؛  که در برخی از شاخص بیشتر از تمامی ادوار گذشته است .

نماینده سابق مردم شهرستان های بوئین زهرا واوج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : البته انصافا علی رغم اینکه اعضای هیئت دولت در زمینه دفاع از خدمات و سیاست های دولت سست و کم کار هستند اما وزیران پاک دستی هستند و انگیزه سوء استفاده و مشکل مالی ندارند .

وی یاداور شد :  این در حالی است که تعدادی از مدیران ارشد دولت گذشته امروز به اتهام مسائل مالی یا در زندان هستند و یا دارای پرونده قضایی  می باشند.






حجت اسلام و المسلمین علیخانی یاداور شد :  متاسفانه در دوران استاندار قبلی استان  نیز بخش اعظم مدیران استان  جرات و جسارت دفاع از سیاست های دولت  و عملکرد خود را نداشتند .

وی با بیان اینکه امروز در راس استان استانداری شایسته و توانمند  قرارداد گفت : انصافا اقای همتی  با حسن خلق شایسته و برخورد همراه با احترم با مردم  و استفاده از مدیران معتقد به برنامه و سیاست های دولت عملکرد خوبی داشته است .

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد :  ا اقای همتی با بیان همراه با احترم و اخلاق  به شایستگی از سیاست و خدمات دولت دفاع می کند  و خدمات و فعالیت های خوبی را در استان انجام داده که جای تقدیر و تشکر دارد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

این دولت مردمو به فلاکت کشانده
چرا دست از سر مردم بر نمیداری
آقای ولی زاده به ابابات بگو سال 96 دمار از روزگارتان در میاریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی