باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


توجه به محیط زیست در فعالیت های عمرانی و خدماتی محور باشد







به مناسبت هفته محیط زیست باحضور آقای قاسمی فرماندار محترم شهرستان،بخشداررامند،رئیس اداره محیط زیست شهرستان وجمعی از مسئولین بخش رامند،پروژه تصفیه خانه صنعتی شرکت شهدانه شهرک صنعتی دانسفهان با اعتبار 750میلیون ریال افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بوئین زهرا ،

در این برنامه آقای قاسمی فرماندار محترم به همراه بخشداراز نزدیک در جریان مراحل مختلف شستشو وبسته بندی کشمش قرار گرفت .سپس آقای حسینی مدیر شرکت شهدانه گزارشی از روند فعالیت شرکت ومحصولات تولیدی وصادراتی به اروپا وآسیای میانه ارائه نمود وبه برخی از مشکلات  خود بخصوص کمبود منابع مالی وسرمایه در گردش اشاره نمود وخواستار توجه نهادهای مسول  گردید.

آقای قاسمی در این بازدید ضمن تاکید بر حمایت از تولید وواحدهای صنعتی گفت:سیاست دولت محترم تدبیر وامید براین است تا ضمن برطرف کردن موانع تولید زمینه رشدوشکوفایی صنعت را فراهم نماید در همین زمینه تلاشهای زیادی نموده که الحمدالله به توفیقات زیادی  در این زمینه دست یافته است.

آقای قاسمی تصریح کرد کشمش می تواند به عنوان یک محصول استراتژیک در صادرات کشور تبدیل شود و در همین زمینه ظرفیتهای بسیار خوبی در شهرستان وجود دارد که باید با برنامه ریزی وثبت برند کشمش شهرستان  بازرارهای کشورهای اروپایی وآسیایی را به دست گرفت زیرا کشکش تولیدی استان بخصوص شهرستان بوئین زهرا طبق نظر کارشناسان تغذیه یکی از بهترین محصولات خشکبار وارگانیک در ایران وحتی دنیا  است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  با تبریک هفته محیط زیست وتشکراز زحمات محیط بانان تلاشگر شهرستان اظهار داشت:دین مبین اسلام نیز بر حفظ وحراست از محیط پیرامونی انسان سفارشات فراوانی نموده است و درهمین راستا باید تلاش وهمت نهادهای مسئول بر این باشد که در فعالیتهای عمرانی وخدماتی،توجه به محیط زیست به عنوان یکی از اولویتهای مهم مد نظر قرار گیرد.

فرماندار بوئین زهرا تاکید کرد در حوزه صنعت نیز باید تلاش براین باشد تا در کنار تولید و ایجاد اشتغال، مسئله توجه به محیط زیست مورد غفلت قرار نگیرد چرا که عدم توجه به آلودگیهای زیست محیطی در کارخانجات می تواند عواقب بسیار نامطلوبی در زندگی واجتماع داشته باشد.وی در پایان از آقای حسینی مدیر شرکت شهدانه بخاطر راه اندازی تصفیه خانه صنعتی تقدیروتشکر کرد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی