باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



اقا علی بخشدار شال :

طرح روستا گردشی در جهت تکریم روستاییان و حل مشکلات آنان دربخش شال بطور مستمر اجرا خواهد شد











بخشداری شال

طرح روستا گردشی در جهت تکریم روستاییان و حل مشکلات آنان دربخش شال بطور مستمر اجرا خواهد شد

مرحله اول طرح روستا گردشی با حضور  آقا علی بخشدار شال و به همراه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای تابعه بخش شال در راستای بررسی و حل مشکلات روستاییان به اجرا در آمد

آقاعل بخشدار شال در این بازدید ها بیان نمودند؛ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر اساس مردم سالاری دینی اداره می شود در دسترس بودن مسئولان و ارتباط سهل و آسان مردم با آنان از ابزارهای اصلی اجرای این رویه بسیار مهم بشمار می رود.




وی در ادامه اضافه کرد:  به یقین عملیاتی کردن این رویکرد مردم سالارانه می تواند باعث ایجاد روحیه همکاری و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان شود و روستاییان که بعنوان قشر زحمتکش جامعه وکانون اصلی کار و تلاش و فرهنگ در کشور بشمار می روند ، وظیفه همه ماست که در جهت خدمت به این قشر زحمت کش نهایت سعی و تلاش خود را بکار ببریم .

 بخش شال دارای هشت روستا بنام های روستای طزرک – شهرک مدرس - زین آباد – خیرآباد – سخص آباد – عبدالرب آباد – مندرآباد و حسین آباد شاه نظر و با 10 هزار نفر جمعیت روستایی می باشد .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی