باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر





دیدار صمیمی هسته مرکزی انجمن اسلامی معلمان و اعضای شورای اسلامی شهرک آراسنج و تعدادی از معاونین اداره اموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرابا رئیس اداره ارشاد شهرستان بوئین زهرا

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا در این دیدار صمیمی تقی نادری معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش فرا رسیدن ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین را به عاشقان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت و تعزیت گفت ودر ادامه انتصاب علی نجفی به عنوان مسئول جدید این اداره را به ایشان و جامعه فرهنگی شهرستان تبریک گفت.

نادری در ادامه تصریح کرد؛ فرهنگ جایگاه بسیار بالا و اثر گذاری در جامعه دارد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش خط مقدم این فعالیت هستند و اظهار امیدواری نمود همکاری های فرهنگی و هنری بین این ادارات بصورت دوجانبه صورت گیرد.

وی  انتصاب علی نجفی را به عنوان مدیر این اداره توجه و حسن انتخاب مدیریت ارشد فرهنگی و هنری استان دانست و افزود؛ امیدواریم با تلاش و کوشش ایشان و همکاری هنرمندان و دلسوزان هنری شهرستان این اداره بتواند به جایگاه والا و تاثیر گذار خویش در سطح شهرستان برسد.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان به دغدغه های مقام معظم رهبری اشاره و عنوان داشت؛ رهبرمعظم انقلاب بارها به مسئله فرهنگ اشاره کرده و فرموده اند؛ امیدوارم مسئولین فرهنگی توجه داشته باشند که چه می‌کنند، چراکه با مسائل فرهنگی نمی‌شود شوخی و بی‌ ملاحظگی کرد، واین سخنان جایگاه والای فرهنگ را می رساند وی در پایان اظهار امیدواری کرد دغدغه های معظم له سرلوحه کارهای این اداره قرار گیرد.

 در ابتدای این دیدار علی نجفی حضور مسئولین هسته مرکزی انجمن اسلامی معلمان را مایه امیدواری ودلگرمی مجموعه فرهنگی و هنری شهرستان دانست و همکاری همه جانبه را در همه سطوح خواستار شد.

یاداور می گردد که اعضای شورای اسلامی شهرک آراسنج و تعدادی از معاونین اداره اموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا نیز دیدار کردند




در این دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا فرهنگ را مبنا و زیر بنای همه مسائل عنوان کرد و در ادامه اظهار داشت؛ حضرت آقا در فرمایشات گوهر بار خویش بارها فرهنگ را اولویت اول کشور دانستند و فرموده اند فرهنگ زیربنای مسائل اقتصادی و غیره است ، فرهنگ مثل هواست که انسان وقتى که این هوا را استنشاق کرد، با هوایى که استنشاق کرده و با آن جانى که گرفته، مى تواند دو قدم بردارد و جلو برود؛ بقیه ى کارها همه برخاسته ى از آن چیزى است که شما استنشاق کرده اید. اگر چنانچه یک جایى، هواى مسمومى تزریق بشود، نتیجه اى که در اندامها دیده خواهد شد تابع آن مسمومیتى است که در این هواست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ادامه تصریح کرد؛ با مشارکت ها و همکاری مجموعه شورای اسلامی شهرک آراسنج یادواره شهداء این شهرک در آینده ای نزدیک با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت مجموعه ادارات شهرستان انجام خواهد شد.




درادامه این دیدار حسین محمدخانی به نمایندگی از مجموعه شورای اسلامی شهرک آراسنج انتصاب علی نجفی به عنوان مسئول جدید اداره ارشاد شهرستان را به جامعه هنری شهرستان تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود

در پایان قراخانی از مدیران مدارس این شهرک راه های همکاری، مشارکت و استفاده از ظرفیت فرهنگی و هنری اداره ارشاد را خواستار شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی