باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


مهدی انصاری بخشدار رامند به منظور بررسی مسائل ومشکلات روستای مرادبیگلو با حضور دراین روستا با اعضاء شورا و برخی از اهالی این روستا دیدار نمود.


انصاری در دیدار با اهالی این روستا با تاکید بر اینکه خدمت به مردم  درنظام اسلامی توفیقی است که شامل مدیران می شود وباید از این فرصت به بهترین وجه استفاده نمود گفت:باید به این باور برسیم که مردم به معنای واقعی ولی نعمتان ما هستند.

وی اظهارا داشت یکی از اولویت های اینجانب در بخش رامند توجه ویژه به مسائل ومشکلات روستاها علی الخصوص بحث اشتغالزایی  در روستا هاست که درهمین زمینه با مسئولین مرتبط به ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره)وصندوق کار آفرینی امید هماهنگی های خوبی برای پرداخت تسهیلات به جوانان انجام شده است.

بخشدار رامند ادامه داد راه خاکی مرادبیگلو به بندسر یکی مشکلات  مهمی این روستا است که با تلاش وپیگیری در کمیته برنامه ریزی شهرستان وهماهنگی با فرماندار محترم شهرستان این پروژه جزء اولویتهای کمیته برنامه ریزی وتوسعه شهرستان است وانشااله در صورت تخصیص منابع زیرسازی و آسفالت راه به زودی شروع خواهد شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی