باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

استاندار قزوین:

شهرداران موفق برای دوره جدید خدمت به اعضای شوراها پیشنهاد می شوند




 فریدون همتی روز یکشنبه در نشست شورای سازمان همیاری شهرداری ها که در استانداری قزوین برگزار شد، ضمن قدردانی از همکاری و کوشش شهرداران در انتخابات اخیر و ارائه خدمات چهارساله به شهروندان، گفت: ارزیابی های استانداری نشان می دهد، بسیاری از شهرداران استان کارنامه مطلوب و قابل دفاعی داشته اند و امیدواریم این افراد در بدنه مدیریت شهری استان باقی بمانند.
وی اضافه کرد: شهرداران استان باید تا روز و لحظه آخر خدمت خود با روحیه انقلابی و احساس مسئولیت به خدمت رسانی ادامه داده و در خصوص آینده شغلی خود دغدغه و نگرانی نداشته باشند.
استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالبات خود از شهرداران، افزود: نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز که از مسائل همیشگی و جدی استان است باید علاوه بر تیم های نظارتی توسط خود شهرداران مورد نظارت و بازبینی قرار گیرد چون نظارت به موقع و به هنگام از هزینه های اضافه در آینده جلوگیری می کند.
همتی با اشاره به لزوم حفاظت از باغ های اطراف شهرها، افزود:شهرداران با وجود ضرورت توسعه شهرها باید در برابر تخریب باغ ها و فضاهای سبز قدیمی و باسابقه مقاومت کنند و تا حد ممکن با روستائیان و کشاورزان برای فنس کشی در مناطق حریم مماشات کنند.
وی ادامه داد: شهرداری های استان باید در هزینه های خارج از شهرداری دقت بیشتری داشته باشند و با هماهنگی معاونت عمرانی نسبت به هزینه کرد در مناسبت ها و سایر موارد اقدام کنند.
استاندار قزوین با بیان اینکه گام اول موفقیت یک شهردار در زیباسازی و رسیدگی مناسب به فضای شهرها است، افزود: زیباسازی مناظر شهری همواره برای مردم مهم بوده است و باید شهرداران در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.
همتی ادامه داد: شهرداران بهتر است برای هدفمند کردن دریافت مالیات بر ارزش افزوده و تشویق مردم به پرداخت مالیات تمامی پروژه های عمرانی افتتاح شده را با نصب تابلو به اطلاع مردم برسانند.
وی با بیان اینکه شهرداری ها براساس نظرسنجی ها بیشترین میزان مراجعه کننده را داشته و میزان نارضایتی مردم نیز از این دستگاه ها قابل توجه است، افزود:شهرداری ها باید با واگذاری خدمات به بخش های غیردولتی و الکترونیکی کردن خدمات خود در رعایت حقوق شهروندی،تکریم ارباب رجوع و تسریع در پاسخ دهی به مردم تلاش کنند و معاونت عمرانی استانداری قزوین،مدیر کل امور شهری و مدیر کل فنی نیز با جدیت این موضوع را پیگیری نمایند.
استاندار قزوین اضافه کرد: باید زیرساخت های خدمات عمومی در بوستان ها با نظارت شهرداران در چهارچوب استاندارد های ملی فراهم شوند تا از هرگونه حوادث ناشی از رعایت نکردن استانداردها در فضاهای شهری و وسایل تفریحی و سرگرمی در اماکن عمومی جلوگیری شود.
در ادامه این نشست با رای گیری بین اعضا، حسین بهزداپور به عنوان عضو اصلی و محمد حسینی به عنوان عضو علی البدل در شورای سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین انتخاب شدند.


 ایرنا،
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی