باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

مناطق محروم باید مورد توجه بیشتر مسئولان قزوین قرار گیرند





























نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ایجاد عدالت اجتماعی از مسئولان استانی انتظار داریم به مناطق محروم توجه بیشتری کنند.

 روح الله بابایی صالح در مراسم افتتاحیه مسابقات کبدی منطقه یک بانوان قهرمانی کشور اظهارداشت: در مناطق محروم استان مانند شهرستان بویین زهرا و آوج به دلیل نبود امکانات رفاهی و ورزشی نیازمند توجه بیشتر مسئولان هستیم.

وی بیان کرد: جای خوشحالی دارد که استاندار قزوین با حضور مستمر در شهرستانها با مشکلات و توانمندی های مناطق بیشتر آشنا می شوند و برای حل آنها دستور لازم را صادر می کنند.

نبود استخر شنا در آوج پیگیری شود

بایایی صالح اظهارداشت: در شهر آوج و آبگرم هیچ استخری برای تفریح و ورزش مردم نداریم که شنا کردن جوانان در کانالها خطرساز شده که باید در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.

وی گفت: با همه کمبودها، استعدادهای ورزشی خوبی در شهرستان آوج و بویین زهرا وجود دارد که برگزاری مسابقات کشوری می تواند به شکوفایی آنها کمک کند.

بابایی صالح یادآورشد: برگزاری مسابقات ورزشی و توسعه رشته های مختلف به افزایش نشاط و شادابی در جامعه کمک کرده و به سالم سازی فضا نیز منجر می شود که در این راستا از هر گونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.



مهر،



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی