باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


تیموری مدیرصندوق کار آفرین امید استان قزوین:

   15 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای ازدواج و اشتغال پرداخت شده است .

مدیر صندوق کار آفرین امید استان قزوین  گفت : با پیگری و تلاش صادقانه و مجدانه صندوق کار آفرین امید استان قزوین در سه ماه سال 96 تمامی 15 میلیارد تومان  اعتبارات سال جاری جذب و در غالب تسهیلات ازدواج و اشتغال به واجدین شرایط استان پرداخت شده است.  

حسین تیموری  مدیر صندوق کار آفرین امید استان قزوین در گفتگو با ولی ا.. حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به سیاست  و ماموریت  صندوق کار آفرین امید  در حمایت از جوانان اظهارکرد :  این صندوق درراستای ماموریت و سیاست های خود حمایت از ازدواج و اشتغال جوانان را در اولویت  برنامه و فعالیت های خود قرارداده است.

وی ادامه داد :  در همین راستا در سال 95 صندوق کار آفرین امید استان قزوین به اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال  اعتبار به  1100 نفر از متقاضیان دارای واجد شرایط تسهیلات قرض الحسنه اشتغال  پرداخت کرده است .

مدیر صندوق کار آفرین امید استان قزوین با اعلام اینکه سقف تسهیلات قرض الحسنه سال جاری صندوق کار آفرین امید استان قزوین 15 میلیارد تومان بوده است  خاطرنشان کرد : با پیگری و تلاش صادقانه و مجدانه صندوق کار آفرین امید استان قزوین در سه ماه سال 96 تمامی اعتبارات سال جاری جذب و در غالب تسهیلات ازدواج و اشتغال به واجدین شرایط استان پرداخت شده است  .




تیموری تصریح کرد : با توجه به اعتماد مجموعه صندوق کار افرینی  امید کشور به عملکرد صندوق کار آفرین امید استان قزوین هر ماه مبلغ مناسبی از اعتبارات مازاد برای ادامه پرداخت به متقاضیان تسهیلات اشتغال و ازدواج جذب می کنیم  .

وی یاداور شد : با توجه با تاکیدات رییس جمهور محترم و همچنین دکتر همتی استاندار استان بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان  صندوق کار آفرین امید استان قزوین موفق شده 47 درصد اعتبارات  و تعهد سالانه خود برای ازدواج جوانان را در سه ماه نخست سالجاری پرداخت نماید که این میزان پرداخت  جایگاه اول کشور را نصیب استان قزوین نموده است.

این مقام مسئول تاکید کرد : سود تسهیلات صندوق کار افرینی امید  4 درصد است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی