باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا:

همزمان با هفته دولت بیش از 150پروژه با اعتباری بالغ بر33میلیارد تومان در شهرستان بوئین زهرا به بهره برداری می رسد


 

قاسمی گفت : انشااله همزمان با  هفته دولت در شهرستان بوئین زهرا پروژه های مهم و زیر بنایی زیادی  در بخش های مختلف به مرحله بهره برداری می رسد.

 

 

مهندس ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما ضمن تبریک هفته دولت وگرامیداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد : یادآوری نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر تداعی کننده  خدمت صادقانه و بی منت کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است.

وی ادامه داد : شهیدان رجایی و باهنر با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی علی رغم اینکه دوره مسئولیت آنها بسیار کوتاه بود توانستند با خدمات ماندگار خود ، نام و یادشان و خدماتشان  را در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه جاودانه کنند.

قاسمی افزود : یکی از افتخارات مردم استان قزوین این است که شهید رجایی متعلق به استان قزوین است لذا مدیرانی که در استان قزوین مسئولیت دارند  و ظیفه و رسالت بسیار سنگیی در پیروی از منش و مدیریت این شهید بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا برمعرفی و تبیین ابعاد مختلف زندگی اجتماعی و شخصی شهید رجایی را برای نسل جدید ضروری دانست  و خاطرنشان کرد : اگر به درستی و هنرمندانه بتوانیم مدیریت انقلابی و صادقانه شهید رجایی را برای نسل امروز که به دنبال الگو های مناسب هستند تبیین و تشریح کنیم بدون تردید آینده مدیریت انسانی کشور بیمه می شود .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در طول سال در مناسبت های مختلف در شهرستان بوئین زهرا پروژه و طرح های مختلف به مرحله بهره برداری می رسد تصریح ساخت : انشااله همزمان با  هفته دولت در شهرستان بوئین زهرا پروژه های مهم و زیر بنایی زیادی  در بخش های مختلف به مرحله بهره برداری می رسد.



نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا گفت : پروژه های شاخص شهرستان مربوط به بخش کشاورزی ، راه ، بهداشت و درمان ، حوزه مدیریت شهری ، حوزه دهیاری ها ،آب شرب شهری ، آموزش عالی ، و ... است.

وی یادآور شد : در حوزه دهیار ها در مجموع 87 پروژه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان در هفته دولت در تمام بخش های شهرستان به بهره برداری می رسد.

قاسمی سپس تعداد پروژه های بخش کشاورزی را 23 پروژه اعلام کرد و خاطرنشان ساخت : پروژه های اجرای طرح های آبیاری تحت فشار ، احداث  واحد تولیدی خوراک دام و سیستم انتقال آب شاخص ترین پروژه های بخش کشاورزی است که با اعتباری نزدیک به 120 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است .

فرماندار شهرستان بوئین زهرا در خصوص پروژه های بخش آب روستایی نیز بیان داشت :  در این حوزه 15 پروژه با اعتباری بیش از 3 میلیارد تومان در حوزه حفر چاه ، ساخت مخزن ذخیره هوایی و زمینی ،  احداث شبکه انتقال به بهره برداری می رسد.

قاسمی در خصوص دیگر پروژه های آماده بهره برداری در هفته دولت گفت : 20 کیلومتر از آسفالت راه های روستایی با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال به بهره برداری خواهدرسید.

این مقام مسئول افزود: در حوزه آب شرب شهری  و همچنین حوزه برق در مجموع 17 پروژه با اعتباری بالغ بر 330 میلیارد ریال  در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

افتتاح ساختمان آموزشی دانشگاه فنی و صنعتی شهرستان ،  احداث خانه بهداشت ، احداث پروژه تسویه خانه دانشگاه آزاد اسلامی ، ساختمان جدید آتش نشانی شهرداری بوئین زهرا و  مدرسه 9 کلاسه شهرک خوزنین از دیگر پروژه های شاخص در شهرستان بوئین زهرا است که به گفته فرماندار شهرستان بوئین زهرا با اعتباری بالغ 30  میلیارد ریال همزمان با هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا گفت :   در مجموع همزمان با هفته دولت بیش از 150 پروژه با اعتباری بالغ بر 33میلیارد تومان  در شهرستان بوئین زهرا به بهره برداری می رسد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی