باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا:

رفع مشکل معیشت و اشتغال مردم در اولویت سیاست های مدیران دولت دوازدهم است.

 

بخشدار مرکزی بوئین زهرا گفت :  تعدادی از پروژه های شاخص بخش مرکزی شهرستان همزمان با هفته دولت و همزمان با سفر دکتر همتی استاندار قزوین به شهرستان بوئین زهرا به  مرحله بهره برداری خواهد رسید.

 

مهندس امیر نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما ضمن تبریک هفته دولت و آغاز فعالیت رسمی  پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد : هفته دولت یاداور شهادت شهید محمد علی  رجایی رییس جمهور و شهید باهنرنخست وزیر است ؛ که شهادت این عزیزان  و سایر خدمتگزاران جمهوری اسلامی نشان دهنده عهد و پیمان دولتمردان جمهوری اسلامی  برای خدمتگزاری صادقانه به مردم حتی تا پای اهداء جان است.

وی با اشاره به گذشت نزدیک به چهار دهه از شهادت شهیدان  رجایی و باهنر افزود :

اگر امروز همچنان نام و یاد این شهیدان در کشور ما زنده و پرآوازه است به سبب خدمت صادقانه و خالصانه و بدون منت این عزیزان به مردم است چرا که این عزیزان خدمتگزاری به مردم را بزرگترین افتخار برای خود می دانستند.

نادری در ادامه  دولت یازدهم و دوازدهم را حقیقتا  ادامه دهنده راه شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت : علی رغم اینکه  دولت یازدهم  به طور بی سابقه ای مورد هجمه ، تهمت و تخریب قرار گرفت اما هرگز دولتمردان  خود را درگیر حاشیه سازی ها نکردند و لحظه ای از هدف اصلی خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم غافل نشدند .

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا تاکید کرد : بدون تردید دولتمردان دولت دوازدهم با بهره گیری از تجربه های  ارزنده دولت یازدهم و همچنین بستر سازی های که در مدت چهار سال گذشته انجام شده تمام توان و ظرفیت خود را در جهت گره گشایی از مشکلات مردم بویژه در حوزه معیشت و اشتغال به کار خواهند بست.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود  از افتتاح  ۱۵۰ پروژه عمرانی در حوزه دهیار ها  در بخش مرکزی در دولت تدبیر امید خبر داد و گفت : این میزان پروژه که در دوره های گذشته کم نظیر بوده است  با اعتباری با لغ  بر۱۸/۵ میلیار تومان در چها ر ساله اول دولت تدبیر وامید در روستاهای بخش مرکزی اجرا شده است .

 این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اجرای این حجم از پروژه ها در روستاهای بخش مرکزی بی سابقه بوده است  خاطرنشان کرد :  از جمله این پروژه ها می توان به اجرای بیش از ۴۰۰ هزار متر مربع زیر سازی وآسفالت ، احداث ده پارک در ده روستا ، مکانیزه نمودن جمع آوری زباله های روستاهاودیگر  پروژ ه های بزرگ وکوچک اشاره نمود.

نادری یادآور شد : در شش ماه سالجاری نیز ۲۴ پروژه با اعتباری بالغ برچهار میلیار د تومان آماده  بهره برداری شده  است .

بخشدار مرکزی بوئین زهرا تصریح کرد : تعدادی از پروژه های شاخص بخش مرکزی شهرستان همزمان با هفته دولت و  و در جریان سفر دکتر همتی استاندار قزوین به شهرستان بوئین زهرا به  مرحله بهره برداری خواهد رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی