باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


انصاری بخشدار رامند :

در دولت تدبیر و امید بخش رامند تبدیل به کارگاه سازندگی  شده است .

 

به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان رجایی وباهنر وآغاز هفته با برکت دولت  بخشدار ومدیران دستگاههای اجرایی بخش رامند به همراه اعضاء شورای شهر دانسفهان ودهیاران بخش با حضور  در دفتر امام جمعه محترم دانسفهان ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران شهدای دفاع مقدس ومدافع حرم به ویژه شهیدان رجایی وباهنر وتبریک آغاز هفته دولت گزارشی از عملکرد دولت محترم تدبیروامید در بخش رامند را ارائه نمود.

مهدی انصاری بخشدار رامند در این دیدار اظهار داشت:  هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای بیان و تشریح اقدامات ارزشمند و دفاع از عملکرد دولت در حوزه های مختلف است.

وی  افزود : در اوایل امسال به لطف الهی انتخاباتی باشکوه وپرشور برگزار شدو در بخش رامند نیز مشارکت مردم بسیار پرشور وفعال بود که الحمدالله با حضور مردم بسیار خوب برگزار شد که جا دارداز تلاشهای کلیه دست اندر کاران برگزاری اعم از اجرایی نظارت وبازرسی قضایی ونیروهای نظامی وانتظامی تقدیروتشکر گردد.


انصاری  خاطرنشان کرد :  از همه ملت بزرگ وسربلند ایران به خاطر اعتماد دوباره به دولت تدبیروامید وانتخاب مجدد دکتر روحانی به ریااست جمهوری دوازدهم با رای قاطع24میلیونی تقدیر می کنیم

بخشدار رامند تاکید کرد : ملت ایران با این انتخاب خود نشان دادند دولت در عملکرد 4ساله خود موفق بوده است واین باعث بیشتر شدن بار مسئولیت بر روی دوش مسئولین شده  وباید مدیران در بدنه دولت حجم فعالیتهای خود را مضاعف کنندونقاط قوت را تقویت ونقاط ضعف را برطرف نمایند.

نماینده عالی دولت در بخش رامند با اشاره به مراسم تنفیذ که  با نشاط خاصی و با وحدت و یکپارچگی وانسجام ملی در محضر مقام معظم رهبری برگزار شدگفت: در مراسم تحلیف دکتر روحانی  نیز  اولین بار سران و مقام های بیشتر از 100 کشور جهان در مراسم حضور یافتند که در جهان کم نظیر بود.



انصاری یاداور شد : دولت دوازهم با اعتقاد به اصلاح امور و در پیش گرفتن مشی اعتدال کار خود را آغاز کرد و ما نیز باید با روی آوردن به روش های جدید و پایبندی به اصول انقلاب و پرهیز از افراط و تفریط وبا الگو قرار دادن مشی شهید رجایی به دنبال اعتلای نظام وانقلاب باشیم.

این مقام مسئول  ضمن دفاع از عملکرد 4ساله دولت تدبیروامید تاکید کرد:  با وجود تحریم ها، تبدیل تورم 2 رقمی کشور در شرایط بسیار سخت به تورم تک رقمی و واریز 20 درصد از درآمد نفت به صندوق توسعه ملی،جذب سرمایه گذاری خارجی و رشد صادرات غیرنفتی از جمله شاخص های بسیار مثبت اقتصادی در کشور در چهار سال گذشته هستند که از حضور تیم مدیریتی و اتاق فکر موفق در دولت،سیاست گذاری درست و اقدام هماهنگ تولیدکنندگان و صادرکنندگان در کشور حکایت داشته است.

بخشدار رامند گفت : در عرصه تعامل های بین المللی نیز اکنون با سیاست پویا و فعال دولت یازدهم، ایران هراسی به ایران دوستی تبدیل شده و اکنون سرمایه گذاران و هیات های خارجی برای ورود به ایران و استفاده از کالاهای ایرانی سبقت می گیرند.

انصاری افزود : استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام با ایجاد گروه های تروریستی وتکفیری قصد ناامن کردن و زمین گیرساختن ایران را داشتند که با رشادتها و جوانمردی های امثال شهید حججی ها همه این توطئه ها به شکست انجامیده است.

وی همچنین آغاز به کار پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهروروستا را نیز تبریک گفت وآرزوی توفیق هرچه بیشتر جهت خدمت به مردم شریف شهر دانسفهان وروستاهای تابعه را داریم.



این مقام مسئول   در خصوص عملکرد بخشداری در یک سال گذشته دولت تدبیر و امید در بخش رامند گفت: با همدلی و همراهی همه دهیاران، شوراها و مسئولان ادارات توفیقات خوبی نصیب روستاهای بخش شده است و حجم کارهای انجام شده، چندین برابر سال های قبل می باشد که مردم خود می توانند مقایسه کنند

وی بیان داشت : .با نیم نگاهی به روستاهای بخش رامند شاهد این هستیم که بخش رامند تبدیل به کارگاهی شده است وحجم کارها الحمدالله با سرعت در حال انجام است.

انصاری خاطرنشان کرد : به لطف الهی وبا پیگیریهای انجام شده خداوند متعال توفیقات زیادی را در این مدت 8ماه های که در خدمت مردم ولایت مدار وشهید پرور بخش رامند بوده ام کارهای بسیار خوبی در بخش های مختلف صورت گرفته است اگرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیاد است که امیدواریم در رسیدن به اهداف موفق باشیم.

مهدی انصاری ادامه داد:  یکی از دغدغه ها ومشکلات جدی مردم عزیز وبزرگوار روستاهای بخش رامند را بحث آب آشامیدنی بود که چندین سال گریبان گیر مردم بود. به همین خاطر یکی از اولویتهای بخشداری پیگیری جهت رفع این مشکل بود به همین خاطر جلسات مختلفی با معاون عمرانی استاندار مدیر کل آب وفاضلاب روستایی استاندار وفرماندار محترم شهرستان برگزار شد مکاتبات فراوانی در این خصوص انجام شد که با حمایتهای مسئولین الحمدالله این تلاشها نتیجه داد وهم اکنون سه دستگاه دکل حفاری چاه آب آشامیدنی مشغول حفاری  وساخت دو مخزن آب شرب در خوزنین وخیارج  در حال احداث  است که انشااله در آینده ای نزدیک به بهره بردار خواهد رسید ومشکل آب شرب روستاهای خوزنین خیارج اسپیک،سوراوجین،یزن،ابراهیم آبادقشلاق قلعه گنجی مجیدآباد ینگه کهریز  برطرف خواهد شد

 

وی تصریح کرد : از دیگر فعالیتهای انجام شده در یک سال اخیر پروژه های عمرانی در روستاها از قبیل زیرسازی جدولگذاری وآسفالت معابر روستایی بوده است که الحمدالله حجم فعالیتها نسبت به سالهای قبل با رشد بسیار خوبی همراه بوده است.

بخشدار رامند عنوان داشت : گاز رسانی به دو روستای سمینک ومحمدآباد گرگر که با پیگیری و هماهنگی های بعمل آمده از سوی معاون عمرانی  شرکت گاز استان و فرمانداری شهرستان با مسئولان استان این مهم انجام شد.

وی با تاکید بر اشتغال پایدار و اسکان دائم برای روستائیان بخش گفت : بر اساس نیاز سنجی و امکان سنجی برخی طرحهای اشتغالزا ، موفق به اجرای برخی طرحهای کشاورزی از جمله احداث و راه اندازی دامداری های سبک و سنگین ، مرغداری، پرورش ماهی و … در برخی روستاها شدیم.در همین زمینه یکی از مواردی که به طور جدی مورد پیگیری ویژه بود بحث صنعت کفش دانسفهان بود که در این زمینه با همکاری شورای شهر دانسفهان که الحمدالله به توفیقات زیادی رسیدیم که در این زمینه 48نفر به اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان و38نفربه صندوق کار آفرینی امید جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی معرفی گردیدند.

زیرسازی وآسفالت در روستاها 35هزار مترمربع با اعتبار1300میلیون تومان ،  جدولگذاری 5000بااعتبار250میلیون تومان ، پیاده رو سازی 3000متر مربع با اعتبار

،  پروژه های جهادکشاورزی اعم از لوله کشی استخر ذخیره آب وآبیاری تحت فشار 370میلیون تومان وهمچنین افتتاح سامانه آبیاری بارانی124هکتاری  جواد مزرعه در نوده با اعتبار1200میلیون تومان که 700میلیون تومان آن به صورت بلاعوض توسط دولت پرداخت شده است بخشی از پروژه های مورد بهرهبرداری قرار گرفته بخش رامند است که انصاری آز ان خبرداد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی