باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

زارعی  سرپرست شهرداری بوئین زهرا:

بی تردید شهروندان فهیم و بافرهنگ بویین زهرا شایسته بهترین خدمت ها هستند .

 

سرپرست شهرداری بوئین زهرا گفت : بنده در مدتی که توفیق خدمت دارم کما فی السابق تمام توان و تخصص و تجربه سیزده ساله ام را به کار خواهم گرفت تا باری از دوش همشهریانم بردارم

مهندس روح اله زارعی  سرپرست شهرداری بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر  از حسن اعتماد اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر بوئین زهرا نسبت به سپردن مسئولیت سرپرستی شهرداری بوئین زهرا نسبت به خود اظهار کرد : بنده تمام توان و ظرفیت و تجربه و تخصص خود را در جهت پاسخگویی شایسته به حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر بوئین زهرا به کار خواهم بست.

وی با بیان این‌که آشنایی و اشراف کامل به مجموعه فعالیت و پروژه های شهرداری بوئین زهرا دارد افزود : بنده با توجه به فعالیت نزدیک به سیزده ساله خود در مجموعه شهرداری بوئین زهرا و مسئولیتی که در این مجموعه  داشته ام؛  بلافاصله پس از سپردن این مسئولیت فعالیت خود را آغاز کرده ام .

 زارعی  گفت: فعالیت شهرداری‌، روزانه و حتی لحظه‌ای است؛ بنابراین، فعالیت‌ها در دوره‌ سرپرستی از اهمیت و حساسیت بالای برخودار است.

سرپرست شهرداری بوئین زهرا افزود: روند تکمیل پروژه‌ها و فعالیت‌های روزانه‌ شهرداری، همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

وی افزود : بدون تردید عبور از این مرحله حساس با همکاری و تعامل و هم افزایی تمامی همکاران خودم در مجموعه شهردار ی امکانپذیر است لذا از تمامی همکاران خود در این دوره مسئولیت انتظار تلاش بیشتری را دارم.

زارعی تاکید کرد : البته در مدت مسئولیت سرپرستی در کنار توجه و مدیریت امور روزانه برنامه های و طرح های خوبی را نیز برای شتاب بخشیدن به توسعه  شهر بوئین زهرا پیش بینی کرده ایم که انشااله بر اساس زمان بندی تعیین شده به مرحله اجرا درخواهیم آورد.

 سرپرست شهرداری بوئین زهرا خاطرنشان کرد : بی تردید شهروندان فهیم و بافرهنگ بویین زهرا شایسته بهترین خدمت ها هستند ؛ لذا بنده در مدتی که توفیق خدمت دارم کما فی السابق تمام توان و تخصص و تجربه سیزده ساله ام را به کار خواهم گرفت تا باری از دوش همشهریانم بردارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی