باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


لشگری مسئول اطلاع رسانی مراسم گرامیداشت تدفین شهدای گمنام  در شهرستان بوئین زهرا :

شهداء گمنام  بعد از شهادت نیز مظلوم باقی مانده اند . 

 

لشگری گفت : مظلومیت شهداء گمنام بیشتر از سایر شهداء هستند چرا که شهداء گمنام حتی بعد از شهادت نیز مظلوم باقی مانده اند.

دکتر افشین لشگری مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مراسم گرامیداشت تدفین شهدای گمنام در شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه مردم بویژه اساتید  و دانشجویان در مراسم تشیع و تدفین شهداء گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا حضوری گسترده ، باشکوه و قدرشناسانه خواهند داشت اظهار کرد : اگر امروز کشور ما در سطح جهان از اقتدار ، عزت و  امنیت  بالای برخودارهست ،  حاصل ایثار و فداکاری شهداء گرانقدراست.

وی ادامه داد: بر اساس تاکیدات صریح ایه های قرآن شهداء همیشه زنده  و ناظر و شاهد رفتار ما هستند.

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مراسم گرامیداشت تدفین شهدای گمنام شهرستان بوئین زهرا  خاطرنشان کرد : بدون تردید شهداء سرمایه های بزرگ و جاودانه کشورهستند چرا که شهداء با ایثار جان خود  تدام انقلاب و نظام را بیمه کردند.

لشگری افزود : مسئولان و مردم باید به در ستی از سرمایه های معنوی   که شهداء در جامعه ایجاد کرده اند در جهت تقویت وحدت ، همدلی ، برادری  و حاکمیت ارزش های اسلامی و اخلاقی استفاده کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ضیاء آباد در ادامه باتاکید بر اینکه تمام شهداء  عزیز ومایه افتخار و مباهات هستند تصریح ساخت : واقعییت این است که مظلومیت شهداء گمنام بیشتر از سایر شهداء هست چرا که شهداء گمنام حتی بعد از شهادت نیز مظلوم باقی مانده اند.

  وی افزود :  در حالی که خانواده های شهداء گمنام   سال ها متمادی چشم انتظار خبری از فرزندان خود هستند اما پیکر مطهر آنان به دور از خانواده تدفین می گردد.




استاد دانشگاه فنی و مهندسی شهرستان بوئین زهرا با یاداوری اینکه همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س)  دو شهید گمنام در شهرستان بوئین زهرا تشیع و در دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا تدفین خواهند شد گفت : تقارن تشیع و تدفین این دو شهید ، مظلومیت تشیع پیکر مطهر حضرت فاطمه زهرا (س) را  در اذهان زنده می کند غ  چرا که شهداء ما در هشت سال دفاع مقدس با نام مقدس حضرت فاطمه (س) عملیات خود را انجام می دادند.

 وی سپس شهدا را ستاره های هدایت توصیف نمود و تاکید کرد : افرادی می توانند از پرتو نور شهداء برای ادامه مسیر زندگی استفاده کنند که همواره در جهت اهداف شهداء که همانا تقویت و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی است گام بردارند.

 لشگری با پر اهمیت دانستن تدفین شهدا در محیط های دانشگاهی  اذعان داشت: قطعا دانشجویان و  جامعه علمی این فرصت معنوی  را  برای تقویت معنویت و اخلاق قدر خواهند دانست و از این فرصت در جهت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت استفاده می کنند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی