باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با حکم حجت الاسلام عادل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین :

مجید نانکلی به سمت رییس جدید  اداره اوقاف و امور خیریه   شهرستان بوئین زهرا منصوب و معرفی شد

 

به گزارش خبرنگار ما مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا با حجت الاسلام عادل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ،  حجت الاسلام زرینه امام‌جمعه بویین‌زهرا، رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا ، و جمعی از مسئولان و مدیران ادارات شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم ضمن تودیع و تقدیر از زحمات و خدمات محمد رضا رحمانی در مدت زمان تصدی این عنوان در شهرستان، مجید نانکلی به سمت رییس این اداره در شهرستان بوئین زهرا معارفه منصوب شد.



علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در این مراسم  ضمن اشاره به وجود امامزادگان و بقاع متبرکه متعدد در شهرستان و اهمیت حفظ و پاسداری از آنها خطاب به مسئولان‌ ذیربط گفت: با اتخاذ تمهیدات لازم، از هرگونه دست اندازی سودجویان به موقوفات و بقاع متبرکه جلوگیری کنید‌.

 یاداور می شود محمد رضا رحمانیبه عنوان رییس اداره اوقاف و امور خیریه تاکستان منصوب شد همچنین
مجید نانکلی از نیروی های با تجربه و موفق در اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین است که سابقه حضور در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوئین زهرا   را در کارنامه فعالیت خود دارد .



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی