باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


غیاثوند شهردار بوئین زهرا :

یکی از  زیباترین و منحصر به فردترین جاده ی سلامت به طول شش کیلومتر در شهر بوئین زهرا احداث می شود.

 

 

شهردار  بوئین زهرا گفت: فضای طبیعی و همچنین شیب بسیار مناسب و ملایم بلوار سلامت باعت گردید که شهروندان از پیاده روی در این جاده نهایت لذت و بهره مندی را داشته باشند.

دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار با اشاره به  اهمیت و تاکیدات دکتر زاهدی استاندار استان در خصوص احداث جاده سلامت و همچنین قرارداشتن اجرای پروژه جاده سلامت در برنامه های جدید مدیریت شهری و پیش بینی آن در برنامه چهارساله شهرداری و بودجه سال 97  اظهار کرد : حمایت از اجرای طرح های سلامت محور لازمه ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و پیشگیری از بروز ناهنجاری ها و بیماری های روحی و جسمی است .
 
شهردار بوئین زهرا  اظهار داشت: از آنجایی که سلامت جامعه در گرو سلامتی فرد فرد شهروندان است توجه به اصل خود مراقبتی در رسیدن به این مهم حائز اهمیت است



شهرداری بوئین زهرا در تاکید کرد : شهرداری بوئین زهرا در  ادامه نهضت خدمت رسانی به شهروندان احداث بلوارسلامت را در محور گردشگری  امام علی (ع) ( آق امام ) را در دستور کار قرارداه است.

وی ادامه داد: طول بلوار سلامت شهر بوئین زهرا   شش کیلومتر در دو لاین رفت و برگشت است.

شهردار بوئین زهرا افزود : در حال حاضر و در فاز اول عملیات زیر سازی و عملیات خاکی  لاین دوم بلوار سلامت  با سرعت مناسبی در حال اجراء است.


غیاثوند خاطرنشان کرد : نصب روشنایی ، المان های شهری ، وسایل ورزشی ، تیر های بلند ، ایجاد فضای سبز و .. بخشی از امکانات پیش بینی شده در بلوار سلامت شهر بوئین زهرا است.

این مقام مسئول  بیان داشت: با تکمیل روشنایی مسیر، اجرای طرح های فضای سبز، برقراری ، نصب آبخوری ها و نیمکت ها و اجرای روکش آسفالت بلوارسلامت بوئین زهرا به بکر ترین و ایده آل ترین مسیر جهت پیاده روی و ورزش شهروندان و بخصوص همایش های پیاده روی تبدیل می شود.

 

وی تاکید کرد : بلوارسلامت شهر بوئین زهرا یکی از بهترین و منحصر به فردترین جاده سلامت در بین شهر های استان خواهد بود.

این مقام مسئول با اعلام اینکه بلوار سلامت شهر بوئین زهرا برای دسترسی به مجموعه گردشگری امام علی (ع) از میان مزارع و باغ ها عبور می کند گفت : فضای طبیعی و همچنین شیب بسیار مناسب و ملایم جاده سلامت باعت گردید که شهروندان بوئین زهرا از پیاده روی در این جاده نهایت لذت و بهره مندی را داشته باشند.

شهردار بوئین زهرا در خصوص میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل جاده سلامت شهر بوئین زهرا خاطرنشان کرد : در مجموع جهت احداث و تجهیز جاده سلامت شهر بوئین زهرا به 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است

وی یاداور شد : فاز اول بلوارسلامت شهر بوئین زهرا با توجه به حجم گسترده و بزرگ عملیات اجرایی از جمله زیر سازی و آسفالت ، نصب روشنایی تیرهای بلند ، نصب نیمکت و ......  تا پایان تابستان سالجاری  و همزمان با سفره هیئت دولت به استان قزوین  به بهره برداری می رسد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

با سلام

در سر تیتر خبر مرقوم فرموده اید" بطول شش کیلیومتر" درج فرموده اید. حال سوال این است کیلیومتر واحد جدیدی است؟؟؟؟؟؟؟ جالببتر اینکه این غلط املایی را در چندین جای دیگر متن خبر تکرار کرده اید. لطفا دقت بیشتری بفرمایید.

باتشکر

پاسخ:
ضمن تشکر از دقت نظر و تذکر درست خواننده گرامی و پوزش به جهت درج غلط املایی مورد نظر ، غلط مورد نظر اصلاح گردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی