باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

قهرمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا :

در شهرستان بوئین زهرا هیچ گونه دغه دغه ی برای ثبت نام دانش آموزان وجود ندارد.



 مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهراگفت: والدین دانش آموزان در زمینه انتخاب مدارس فرزندان خود با توجه به فاصله محل سکونت در زمینه انتخاب مدارس کاملا آزاد هستند و در هر آموزشگاهی که تمایل داشته باشند می توانند فرزندان خود را ثبت نام کنند .

محمد حسن قهرمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با یادآوری اینکه شهرستان بوئین زهرا دارای 19000 دانش آموز در سه مقطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان است اظهار کرد : ثبت نام دانش آموزان با توجه به ابلاغ سراسری ازاول تیرماه  آغاز شده و تا پایان شهریورادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه سال های گذشته و در راستای ایجاد بستر های مناسب و لازم کمیته ای تحت عنوان کمیته  ثبت نام  قبل از آغاز رسمی ثبت نام دانش آموزان در اداره آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا  تشکیل شده است.

قهرمانی با اشاره به  برخی از نگرانی ها و دغه دغه های والدین دانش آموزان در خصوص ثبت نام فرزندان خود  خاطرنشان کرد : خوشبختانه با توجه به برنامه ریز های دقیق و همچنین صدور بخشنامه های شفاف و به موقع  و اطلاع رسانی مناسب به کلیه مدیران واحد های آموزشی هیچ گونه نگرانی و دغه دغه ای برای ثبت نام دانش آموزان در واحد های آموزشی شهرستان بوئین زهرا همانند سال های گذشته وجود ندارد.

وی تاکید کرد : به همکاران عزیزم در واحد های آموزشی توصیه و تاکید شده است که نهایت همکاری و همراهی را با والدین دانش اموزان در زمان ثبت نام داشته باشند بنابراین والدین عزیز نباید هیچ گونه  دلهره ، اضطراب ، استرس و دغدغه راازبابت ثبت نام دانش آموزان داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در بخش دیگری از سخنان خود تعداد واحد های آموزشی شهرستان بوئین زهرا را در مجموع 185 واحد اعلام کرد و یادآور شد : کلیه واحد های آموزشی شهرستان بر اساس زمان بندی اعلام شده کار ثبت نام دانش اموزان را شروع کرده اند و خوشبختانه تاکنون گزارشی از تخلف احتمالی و نارضایتی والدین دانش آموزان ارایه نشده است.



این مقام مسئول با یادآوری کسب رتبه نخست شهرستان بوئین زهرا در زمینه جذب خیرین مدرسه ساز در سطح استان قزوین در سه سال متوالی  گفت : مایه مباهات است که والدین دانش آموزان شهرستان بوئین زهرا همواره در نهایت اختیار و علاقه در زمینه مشارکت و کمک به مدارس نقش پر رنگ و تاثیری گذاری داشته اند لذا ایمان و باور داریم که والدین دانش آموزان شهرستان بوئین زهرا همانند سال های گذشته داوطلبانه در کمک به مدارس  مشارکت فعالانه  و تاثیر گذاری خواهند داشت.

وی افزود : بنده رجاء واثق دارم که اقشار مختلف مردم و بویژه خیرین عزیزبا توجه به محدودیت منابع و اعتبارات کمک و مساعدت به واحد های آموزشی را برای هزینه وسرمایه گذاری در اولویت برنامه های خیرخواهانه خود قرار می دهند.

قهرمانی با بیان در سال های گذشته با توجه به رویکرد و سیاست های وزارت آموزش و پرورش هیچ گونه وجهی به اجبار از والدین بابت ثبت نام دریافت نگردیده است  افزود : در سالجاری نیز  هیچ گونه وجهی به اجبار از والدین بابت ثبت نام دانش آموزان دریافت نخواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خودیادآ ورشد:  والدین دانش آموزان در زمینه انتخاب مدارس فرزندان خود با توجه به فاصله محل سکونت در زمینه انتخاب مدارس کاملا آزاد هستند و در هر آموزشگاهی که تمایل داشته باشند می توانند فرزندان خود را ثبت نام کنند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی