باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شورای شهر الوند در منع بکارگیری شهردار به اجماع نرسید

شورای شهر الوند در منع بکارگیری شهردار به اجماع نرسید

اعضای شورای شهر الوند اعلام کردند در منع بکارگیری شهردار این شهر ابهام دارند و اگر ایراد قانونی باشد باید استانداری آن را ابلاغ کند.

در پی تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان با ابلاغ استانداری، جوادی شهردار فعلی نمی تواند در این مسئولیت باقی بماند اما شورای شهر  الوند امروز پنجشنبه در یک جلسه غیر علنی با ابراز ابهام در شرایط منع بکارگیری در خصوص شهردار اعلام کرد برای ابلاغ این رای شورای شهر به جمع بندی نرسیده است.

در هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر الوند، نامه استانداری قزوین در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان بررسی شد.

در این جلسه که به ریاست مهتاب بهرامی و با حضور همه اعضا در صحن شورا برگزار شد نامه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها با مضمون بررسی و اعلام نتیجه در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان و افرادی که بواسطه قرارداد خرید از دستگاه مربوطه منفک می شوند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

براین اساس اعضای شورا با اکثریت آرا خواستار آن شدند با توجه به بحث و تبادل نظر صورت گرفته و تجمیع نشدن نظر اعضا در تطبیق موضوع یاد شده با شرح وظایف شورای شهرتبصره ۴ ماده ٨۰ که تشخیص و خاتمه خدمت شهردار را از وظایف و اختیارات انحصاری شورای شهر می داند و هچنین ابهام اعضا در انطباق موضوع خواسته شده با ماده ۴ آئین نامه احراز شرایط سمت شهردار، استانداری قزوین برای اخذ تصمیم نهایی ابهامات موجود در این نامه را مطابق مُر قانون برطرف و نتیجه را به شورای شهر الوند منعکس کنند.  

در پایان این جلسه به استناد ماده ۲۳ آیین نامه اجرایی شوراهای شهر تعطیلات تابستانی اعضا مطرح شد و به تصویب رسید.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی