باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

واژگونی تراکتور جان یک شهروند روستایی را در قزوین گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: بر اثر واژگونی یک تراکتور و سقوط آن به دره، یک شهروند روستایی در این شهرستان جان باخت.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی عصر سه شنبه به جزییات این حادثه پرداخت و افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد حادثه واژگونی تراکتور در روستای آقچه قشلاق، ماموران انتظامی و پلیس راه خود را به محل مورد نظر رساندند.
این مسئول انتظامی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران انتظامی پاسگاه نیارک مشخص شد، یک دستگاه تراکتور فاقد پالاک به رانندگی فردی 32 ساله در مسیر کشاورزی روستای آقچه قشلاق واژگون و به داخل دره سقوط کرده است که در جریان این حادثه راننده به علت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

**کشف چهار هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین زهرا
در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، از کشف چهار هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بویین زهرا خبر داده شده است.
فرمانده انتظامی بویین زهرا در این خصوص گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی کامیون مشکوک شده و آنرا بازرسی کردند.
سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: در این بازرسی چهار هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 96 میلیون ریال کشف و ضبط و یک متهم نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی