باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

توقیف ۹۵ رأس دام فاقد مجوز در شهرستان بوئین زهرا

توقیف ۹۵ رأس دام فاقد مجوز در شهرستان بوئین زهرا

 فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از توقیف یک دستگاه کامیون حامل دام فاقد مجوز حمل و کشف ۹۵ رأس دام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین علیان نژادی اظهار داشت: مأموران این یگان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و کامیون را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی از مدارک راننده مشخص شد، فاقد بارنامه و مجوز حمل دام بوده و در بازرسی‌های صورت گرفته از این کامیون ۹۵ رأس گوسفند فاقد مجوز حمل کشف شد.

سرهنگ علیان نژادی در پایان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام‌های مکشوفه یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال بر آورد شده است، تصریح کرد: دام‌ها تحویل اداره دامپزشکی و یک متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.

انهدام باند حرفه‌ای سارقان محتویات داخل خودرو در بوئین زهرا




فرمانده انتظامی بوئین زهرا در ادامه از انهدام باند سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیان نژادی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در از این شهرستان، کارگروه ویژه ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت‌های مضاعف و مراقبت‌های نامحسوس مأموران موفق به کشف سر نخ‌هایی از سارقان شده و با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم چند سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی با شناسایی مخفیگاه سارقان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۴ نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا منتقل کردند.

این مسئول اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی مأموران به یک فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان بوئین زهرا اعتراف کردند.

سرهنگ علیان نژادی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی