باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رییس کل دادگستری قزوین گفت: تلاش برای بازگشایی واحدهای صنعتی راکد و تعطیل را باید به مثابه لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال دانست.

  حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی  در بازدید از واحد تولیدی کاشی برلیان در شهرک صنعتی خصوصی برلیان که همراه با استاندار انجام شد،افزود: در همین راستا دستگاه قضایی بیش از همیشه عزم خود را در سال رونق تولید برای حمایت از این بخش جزم کرده است.
این مسئول قضایی با اشاره بازدید خود از واحد برلیان گفت: این واحد با راه اندازی دوباره زمینه اشتغال 500 نفر را فراهم می کند و امروز دستوراتی برای مقدمات این کار از جمله وصل برق و گاز آن صادر شد و تلاش می شود با رفع مشکلات بانکی و تامین نقدینگی مورد نیاز، این واحد امسال و در آینده نزدیک دوباره شروع به کار کند.
وی با اشاره به تعطیلی بیش از چهارساله واحد کاشی برلیان،اظهار داشت: متاسفانه شاهد یک بی تدبیری در این خصوص بوده ایم و این واحد که دارای ظرفیت عظیم تولید و اشتغال بوده چندین سال است که تعطیل بوده و تولید ندارد.
رییس کل دادگستری قزوین ادامه داد: این واحد با هشت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بدلیل حدود 400 تا 500 میلیارد ریال معوقات و بدهی بانکی که نسبت به میزان سرمایه گذاری اندک و ناچیز بوده، تعطیل شده است.
وی اظهار داشت: مقرر شد در نشست فوق العاده ای در آینده نزدیک مشکلات این واحد تولیدی مرتفع و ظرف چهار ماه بازگشایی و به مرحله تولید برسد و البته در این میان حقوق و مطالبات بانکی نیز محفوظ و در چارچوب قانون پیگیری می شود اما اولویت با رونق تولید است.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین، معاون اقتصادی استاندار و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی دیگر از مدیران حوزه های اقتصادی نیز در این بازدید حضور داشتند.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی